2008 IVECO DAILY 50C15V (122 MLN) B-kategooria sõiduk

  • Eseme ID: 128706423
Oksjon on lõppenud
Lõpphind: 3 521.00 EUR
Pikenev lõpp: 10 minutit
Algusaeg: K 09.10.2019 15:38:06
Lõpuaeg: R 18.10.2019 17:15:09
Vaadatud: 2606
Viimati pakkus: jannohin
Tartu, Tartumaa, Eesti
1
Seisukord: kasutatud
Asukoht: Tartu, Tartumaa, Eesti
Kogus: 1
Maksmine: deposiidikandega
Müüja: EEKBL Valdused — / 0 / vaata kasutaja e-poodi
Mark: Iveco Mudel: 50C15V
Aasta: 2008 Sõiduki tüüp:
Kere tüüp: Kütus: diisel
Käigukast: manuaal Vedav sild: tagavedu
Mootori võimsus: 107 Mootori töömaht: 2998
Odomeetri näit: 287675 Värv: punane
Uksi: 5 Kliimaseade: Jah

Müüa 2008 IVECO DAILY 50C15V (122 MLN) B-kategooria sõiduk

ÜLDINFO

  • IVECO DAILY 50C15V reg. nr. 122 MLN, 2008.a. 107kW, 2998 cm3
    • Päritoluriik Eesti
    • Eestis registreerimine 2008.a.
    • Webasto eelsoojendi (salong + mootor)
    • Püsikiirusehoidja
    • Sõidumeerik
    • Teisaldatav kaubaruumi sein (kaks asendit: esiistme rea taga või lisaistmete taga)
    • Paigaldatavad lisaistmed (3 tk)
    • Varuratas (1 tk)
    • Tagavedu
    • Puudub liikluskindlustus
    • Puudub kehtiv ülevaatus

Sõiduk käivitub, sõidab, uksed lukustuvad puldist ning kaubaruumi uksed töötavad. Sõiduk on registreeritud N2 kategoorias ehk piisab B-kategooria juhilubadest. Kaubaruumi tagumiste uste hinged vajavad hooldust (tüüpviga Iveco kaubikute puhul). Tegemist on seisma jäänud sõidukiga peale ettevõttele uute sõidukite soetamist. Kaubikul on paigaldatud uued rehvid enne seisma jäämist (näha piltidel). 

Sõiduk asub Tartus, Kastani tänaval. Sõidukiga kohapeal tutvumiseks vajalik eelnev kokkulepe.

Kontakt: Kaspar Nummert, tel. 53450603

NB! Ostja meelespea

1. Palume sõidukit kindlasti vaatama minna enne pakkumiste tegemist. Hilisemaid pretensioone ei arvestata. Müüja ei ole müüdavaid sõidukeid defekteerinud ja kirjas on vaid teadaolev info sõiduki seisukorra kohta.
2. Ostjaga võetakse ühendust pärast enampakkumuse lõppemist.
3. Ostja on kohustatud tasuma ostu eest täies ulatuses 10 päeva jooksul pärast vastava teate saamist.
4. Ostu-müügileping digiallkirjastatakse. Allkirjastamise tingimuseks on raha laekumine ostuhinna täies ulatuses müüjale.
5. Ostu-müügilepingu sõlmimine võib võtta aega kuni 21 päeva alates raha laekumisest.
6. Ostja on kohustatud pärast lepingu sõlmimist 7 (seitsme) päeva jooksul sõidukile järele tulema. Kui ostja ei ole teavitanud müüjat taasesitamist võimaldaval viisil mõjuvast põhjusest, miks ta ei saa sõidukit ära viia, on müüjal õigus nõuda ja ostjal kohustus tasuda käesoleva kohustuse täitmisega viivitatud iga kalendripäeva eest leppetrahvi 10 (kümme) eurot, kuid mitte rohkem kui 50% Lepingu koguhinnast.
7. Vastavalt Liiklusseaduse § 77 lg 3 on ostja kohustatud 5 tööpäeva jooksul alates sõiduki üleandmise-vastuvõtmise aktile allakirjutamisest teostama omaniku registriandmete muutmise Maanteeametis. Toimingu tegemata jätmisel kustutab Maanteeamet sõiduki ajutiselt registrist vastavalt Liiklusseaduse § 77 lg 8.
8. Ostu-müügileping vormistatakse ainult oksjonil võidupakkumise teinud kasutaja registreerimisandmetega (vastavalt juriidilisele või füüsilisele isikule, kelle nimele kasutajakonto on registreeritud).

Küsimused müüjale

Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.

  • RS001 küsis 10.10.2019 16:34

    Tere Täismassi järgi ikka eeldab ju vähemalt C1 kategooriat? Samamoodi sõiduautodele ju meerikust ei paigaldata. Aga kas oskate öelda, miks armatuurlaua märgutuled põlevad?

    Tere! Sõiduk on võimalik registreerida kategooriasse, mis eeldab C1 juhiluba. Siis tõuseb ka võimalik kandevõime ja muutub otstarbekaks meerik (meerik on tehase paigaldatud, kuna auto on võimekuselt C-kategooria masin). B-kategooria juhiloaga tuleb arvesse võtta 3500kg massipiirangut. Hetkel on ta registreeritud B-kategooriasse meie ettevõtte vajadusi arvesse võttes. Armatuurlaua märgutulede põhjuseid ei oska kommenteerida.

  • Tere. Kas kaubaruumi külguks liigub ,sulgub normaalselt? Pildil paistab ,et uks on avas kaldus. Kas tagumiste uste hingedel suured lõtkud? Kas antud masin on alusraamiga-vankriga? ,mille peale on kinnitatud bussi kere.

    Tere! Kaubaruumi külguks liigub normaalselt, kaldus olek ehk paistab seetõttu, et sõiduk seisis väikse kaldepeal pilte tehes. Tagumiste uste hinged vajavad hooldust/vahetust, ustel on lõtkud küll. Alusraam-vankri osas spekuleerin, et sõiduk on sellise ehitusega tõepoolest. Vähemalt rattakoopast vaadates jääb selline mulje.

  • kuno14 küsis 11.10.2019 21:20

    Tere. Kas masinal on sõidumeerikust tingitud kiirusepiirand 90km/h. Kas kiiremini ilma piraja rakendumiseta ka võimalik sõita ? Tänan.

    Tere! Sõidukil on sõidumeerikust tingitud kiirusepiirang 90km/h spidomeetri järgi.

  • 1976 küsis 12.10.2019 18:24

    Kaubaruumi mõõtmed 2 ja 5 istme korral. Tänan

    Tere! Lisan siia mõõdistused kaubaruumist: Kõrgus tagaukse lävepakust 200cm Laius koopast koopani 103cm * Ilma lisaistmeteta kaubaruumi pikkus 440cm * Lisaistmetega kaubaruumi pikkus 315cm Vaheseinal on ka lahtikäiv luuk keskel 80x29cm Vaheseina luuki kasutades on võimalik transportida väheses koguses prusse/torusid jms pikkuseni 560cm.

  • Kas hind sisaldab käibemaksu?

    Tere! Jah, lõpphind sisaldab käibemaksu (teisisõnu käibemaksu lõpphinnale ei lisandu).

  • Tere! Kuidas on bussil lood roostega, kas on ka läbivaid rooste auke? Tänud!

    Tere! Läbivat roostet ei ole, minu subjektiivsel hinnangul on buss heas korras.

  • Kas ülevaatust läbib? Või tuleb Midagi korda teha?

    Tere! Seisma jäi sõidukorras olekus. Kas midagi teha tuleb ülevaatuse läbimiseks, ei oska spekuleerida.

  • Tere. Kas mootor töötas kui tegite pildi või oli ainult süüde sees?

    Tere! Mootor töötas ja sõitsime hoovis, kui pilte tegime.

  • 5 8