User rating & feedback

minajuu
Registered 01.11.2016
AUTHORIZED USER

99.5% reliable seller
100% reliable buyer

Week Month Year All
positive 4 37 805 4292
neutral 1 1 6 33
negative 0 0 4 7

  • USB-C 3.1 kaabel, 1m Dash Charge Warp Oneplus 30W 6A

    Täiesti kasutu odav laadija kaabel, mis eeldatavalt Hiinast tellitud. Telefonile taha pannes (Oneplus 6) kukub juhe lihtsalt välja ning ei hakka isegi laadima. Lisaks juhtme materjal pole originaalile ligilähedanegi ning väga küsitava kvaliteediga.

    Alati on võimalik kaub tagasi saata, asenduskaup saata või raha tagasi maksta aga see eeldab ju kontakti võtmist mida ei tehtud. tagasi saatmine on täiesti ok. OnePlus on 100% Hiina firma ja kõik tema tehased asuvadki Hiinas.

  • USB-C 3.1 kaabel, 1m Dash Charge Warp Oneplus 30W 6A

    Kaabel ei vasta kirjeldusele - ei lae telefoni kiirelt. Müüja võttis toote tagasi, aga mul oli "rõõm" maksta 2x transpordi eest.

    Kurvastab selline tagasiside, nõus paremaks muutma. Raha tagastasime viivitamatult peale kauba tagasi saamist. Tagastamisel on ostude juures osta.ee reeglid tagastamise kohta. Kui klient on soovinud siis tuleme klientidele vastu tagastus kulude osas. Kaablit sai testitud küll mitte OnePlus testeriga vaid teise testriga ja ca 5a tuli ilusasti välja, ei tea mis probleem võis kohapeal olla.

  • Samsung Galaxy S4 I9505 nutikaaned

    Чехол не дошёл к сожелению...

    Ostja valis transpordi meetodiks maksikirja mis ei ole jälgitav. Kirjale lisasin ostja antud aadressi, telefoni numbri ja tegin vahetult ennem ära saatmist pilid, et oleks ära saatmine oleks tõestatav. Tegin päringu Omnivasse mille tulemusest andsin ostjale teada ja kohe peale seda sain negatiivse kommentaari. Kuna telefoni number on kirjal peal peaksite küsima teiste majaelanike käest ka sest aadress mille andsite on keeruline ehk murruga ja antud majas palju kortereid.

  • Sony Xperia X Compact kaaned, kohe olemas!

    Pole telefonikaasi saanud 2 nädala jooksul

    Hinnet tuleks võtta kui ostja hinnangut Omniva halvale tööle. Ostja valis transpordiks mitte jälgitava lihtposti. Kiri postitati peale ostu sooritamist 2 tunni ja 10 minuti pärast. Vahetult ennem saatmist tegime kirjast pildi (mis on ka ostjale edastatud). Lihtposti tuleks minna küsima kohaliku postkontorisse sest seal on ostja nime, Omniva klienditeenindusele ei ole mõtet helistada sest vastus on üks ja sama(ei ole jälgitav) vaid kirjutada ja panna kaasa pilt saadetud kirjast.