Facelift Ford Focus C-MAX diisel (PSA grupi HDI) / manuaal
- Eseme ID: 195194982
- Jaga
Lõpphind: | 679.00 EUR |
---|---|
Pikenev lõpp: | 5 minutit |
Algusaeg: | N 01.06.2023 20:00:00 |
Lõpuaeg: | T 06.06.2023 20:00:00 |
Vaadatud: | 914 |
Viimati pakkus: | indianropeman |
Seisukord: | kasutatud |
---|---|
Asukoht: | Viimsi vald, Harjumaa, Harjumaa, Eesti |
Kogus: | 1 |
Maksmine: | sularahas, deposiidikandega |
Müüja: | Günther1100%positiivset tagasisidet vaata kasutaja e-poodi |
Mark: | Ford | Mudel: | Focus C-max |
---|---|---|---|
Aasta: | 2007 | Sõiduki tüüp: | — |
Kere tüüp: | universaal | Kütus: | diisel |
Käigukast: | manuaal | Vedav sild: | esivedu |
Mootori võimsus: | 80 | Mootori töömaht: | 1560 |
Odomeetri näit: | — | Värv: | must |
Uksi: | — | Kliimaseade: | Jah |
Tere oksjoni huvilised. Enne oksjonil osalemist palun tutvuda alljärgneva oksjoni lisainformatsiooni/reeglistikuga.
Enamuses on siin oksjoni keskkonnas mõistlikud oksjonil pakkujad, kes peavad oksjoni reeglitest kinni ega põhjusta sõiduki müüjale ega endale ebameeldivusi, kuid kahjuks leidub ka oksjonil pakkujaid, kes reeglitest kinni ei pea ning nendele on mõeldud alljärgnev informatsioon. Oksjonil pakkumist tehes kinnitab oksjonil pakkuja, et on igakülgselt tutvunud oksjonil oleva sõidukiga ning nõustub oksjoni tingimustega.
Panen kirja enda oksjonitel kehtivad reeglid (Osta.ee klienditoega suheldes ja saadud infost lähtuvalt ei kehti sõidukite rubriigis enam Osta.ee kehtestatud leppetrahvi nõue/pretensiooni esitamise võimalus, mistõttu on sõiduki müüja sunnitud rakendama oma muid õiguslikke võimalusi). Sõiduki ostust loobudes on oksjoni võitja/parim pakkuja kohustatud tasuma leppetrahvi 20% ulatuses parima pakkumise hinnast, aga mitte vähem kui 265.- eurot ning lisaks Osta.ee oksjoni keskkonnas oksjoni avaldamise kulud.
Kui parim pakkuja ei tasu leppetrahvi, siis on parim pakkuja teadlik, et minu oksjonitel teostab järgnevat menetlust õigusabi teenuseid pakkuv ettevõte. Osta.ee keskkonnas on kõik kasutajad autenditud seega nõue tuleb autenditud isikuandmete põhjal autenditud isikule, mille väljastab Osta.ee, kui asi jõuab kahjunõude menetlusjärku.
Parim pakkuja, kes ei vii tehingut lõpule kirjas olevate reeglite järgi, arvestab, et leppetrahvi ja kõikide kaasnevate kulude mitte tasumisel, pöördub õigusabi teenuseid pakkuv ettevõte kliendi (sõiduki müüja) loal harju maakohtusse, kus lepingut (juriidiliselt saab lugeda enampakkumisel osalemisel võidetud oksjonit eellepinguks) rikkunud osapool, hüvitab kõik tekkinud rahalised kahjud sõiduki müüjale, kui müüja jääb ilma oksjoni tulemusel parimale pakkujale asja müümisest loodetud hüvest. Minu oksjonil enampakkumist kinnitades, kinnitab pakkuja, et on kõigest aru saanud ning nõustub kogu informatsiooniga.
Oksjonil pahatahtlikult (oksjoni võites ning mitte välja ostes) osaledes/pakkudes nõustub ning kinnitab pakkuja, et lubab lisada enda isiku autenditud andmed (eraisiku puhul eesnime, perekonnanime ja juriidilise isiku puhul ettevõtte nime ning esindaja(te) eesnime/perekonnanime) ja Osta.ee`s kasutatava kasutajanime sotsiaalmeedias asuvasse Facebooki ~32 128 liikmega "Võlgnikud ja petturid" gruppi hoiatuseks teistele inimestele kuni müüja jaoks olukorra positiivse lahenemiseni.
Ostuhuvi/võimalusi mitte omavatel kasutajatel palun minu oksjonitel mitte osaleda!
Info sõiduki kohta:
Rohkem pilte: https://drive.google.com/drive/folders/1mfWLnqWkePF7bdYFD-k-qu0DX791rPdc?usp=drive_link
Viimase omaniku kasutuses alates 19.05.2015 ehk ~8-aastat.
Eestis alates 15.10.2010, toodud Taanist kontrollitud kasutatud sõidukina. Läbisõit on õige ja kontrollitav 376 669km. Tegemist on juba facelift mudeliuuenduse järgse mudeliga (uuemad tuled, taga led jms, samuti salongis uuendusi).
Hea mootorimudeliga C-max. Ei ole Fordi enda diiselmootoriga (selle ajastu Fordi diislitel suured probleemid kõrgsurvepumba, kütusetrassi, pihustitega ning töö kulukus ületab tihti sõiduki turuväärtuse). Tegu on PSA Grupi 1,6 HDI diiselmootoriga. Väga laialt levinud ja vastupidav mootor (kasutusel enamikel Citroeni, Peugeoti tava- ja tarbesõidukitel ning on ennast väga hästi tõestanud, samuti osadel Volvo ning Mini mudelitel). Soodne hoolduses ja remondis kuna on väga laialt levinud.
Auto vigadest - põleb mootori kollane tuli (mootor töötab muidu ilma kõrvaliste helideta ja ühtlaselt), kerel on mitmeid iluvigu/pinnarooste kohti, kuid neid on parandusvärviga töödeldud ning väga silma ei paista. Keda rohkem huvitab on oodatud vaatama.
Muidu kõik tuled ja klaasid on terved. Veermik ei kolise, pidurid toimivad hästi. Käigukast sidur/hooratas on korras.
Hea variant töömasinaks kuna omab konksu ja on võrdlemisi mahukas.
All on suverehvid originaal valuvelgedel. Hea pluss on autol toimiv kliimakonditsioneer (puhub vajadusel ka jääkülma).
Sõidukil puudub kehtiv tehnoülevaatus, võib liikluses kasutada kuni 30.06.2023
Auto sai tehnoülevaatusel korduva ülevaatuse märkuse. Vigadeks suitsusus ületab piirväärtused (see viga tulenes sellest, et vana omanik proovis mootorituld kustu saada ning eemaldas ülevaatuse ajaks dpf filtri vms. pistiku, mis järel hakkas auto aga liigselt tossama, kui pistik on ühendatud siis auto ei tossa, aga mootorituli jällegi põleb), kõige mõistlikum oleks lasta dpf süsteem välja lõigata ja kodeerida (ummistub linnasõidul ära ja tekitab pigem liigseid probleeme). Lisaks tuvastati tagumisel karbil all pool läbiv rooste (jällegi reaalsuses mitte midagi hullu ja pigem normaalses kohas lastakse vana auto ikkagi läbi, või siis võimalus ise käepäraste vahenditega veidi paremaks teha, et ülevaatajal häda ei oleks).
Väga ökonoomne masin, võimalik sõita kuluga 5l/100km.
Esmane registreerimine: | 21.09.2007 |
Kategooria: | sõiduauto |
Kere nimetus: | mahtuniversaal |
Kere värvus: | must |
Mootor: | 1560 cm³ |
Mootori võimsus: | 80 kW |
Kütus: | Diislikütus |
Käigukast: | manuaal |
Veoskeem: | esivedu |
Esmane registreerimine: | 21.09.2007 |
Eestis registreerimine: | 15.10.2010 |
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritoluriik Holland |
Kategooria: | sõiduauto |
Kategooria tähis: | M1 |
Kere nimetus: | mahtuniversaal |
Kere värvus: | must |
Rohkem infot saab vaadata - https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf?lang=et
Liikluskahju kontroll - https://www.lkf.ee/et/kahjukontroll
Omanikuvahetust saab teha internetis www.mnt.ee e-teeninduses.
Asub Viimsis, kui tekib küsimusi ja soovi tulla vaatama/proovima, siis palun helistada ning lepime aja kokku 5566 276neli
Head oksjonit:)
Tegemist on kasutatud sõiduki müügiga, mille juures võib esineda müüjale mitte teadaolevaid vigu/puudusi. Pakkujal on võimalik ennem pakkumise tegemist müüdava sõidukiga põhjalikult tutvuda, et olla kindel oma pakkumise tegemises. Kui pakkumine tehakse ilma eelneva tutvumiseta, siis võtab pakkuja ise teadlikult riski, et ostetav sõiduk ei pruugi vastata ootustele. Sõidukit ei ole defekteeritud ja see müüakse sellisena nagu see müügi hetkel on.
Oksjoni võitja on oodatud võidetud sõidukile järgi tulema 5-päeva jooksul, kuid sõiduki eest tuleb tasuda HILJEMALT JÄRGMISE PÄEVA JOOKSUL pärast oksjoni lõppemist. Pakkumist tehes kinnitab pakkuja, et on kõigega tutvunud ning mõistab, et tegemist on finantskohustusega. Müüja võib: nõuda Parimalt pakkujalt leppetrahvi 20% ulatuses Parima pakkumise Hinnast, aga mitte vähem kui 265.- eurot, kui Parim pakkuja ei ole oma kontaktandmetel kättesaadav Parima pakkumise kehtivuse tähtaja jooksul või keeldub õigusvastaselt Müügilepingu sõlmimisest või täitmisest, sh Parima pakkumise Hinna maksmisest või Oksjonil müüdud asja vastuvõtmisest oksjoni lisainfos märgitud aja jooksul või muul moel Müügilepingu täitmisest, mille tulemusel Müüja jääb ilma Oksjoni tulemusel Parimale pakkujale asja müümisest loodetud hüvest.
Enne pakkumise tegemist palun kindlasti tutvuda sõiduki seisukorraga ning olla oma pakkumises kindel. Sõiduk on soovituslik ENNE pakkumise tegemist üle vaadata, sest hilisemaid pretensioone EI ARVESTATA.
Küsimused müüjale
Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.