Teised kasutajad on vaadanud veel

Ford Sierra Roomik

  • Eseme ID: 45499891
Oksjon on lõppenud
Lõpphind: 765.00 EUR
Pikenev lõpp: 5 minutit
Algusaeg: L 22.02.2014 13:45:00
Lõpuaeg: L 01.03.2014 14:26:29
Vaadatud: 24883
Viimati pakkus: poseidon
Tallinn, Harjumaa, Eesti
1
Seisukord: vana
Asukoht: Tallinn, Harjumaa, Eesti
Kogus: 1
Maksmine: deposiidikandega, Osta.ee e-konto ülekandega
Müüja: kattykatty100% / 232 / Vaata müüja teisi esemeid
Mark: Ford Mudel: Sierra roomik
Aasta: Sõiduki tüüp:
Kere tüüp: kupee Kütus: bensiin
Käigukast: manuaal Vedav sild:
Mootori võimsus: Mootori töömaht:
Odomeetri näit: Värv: valge
Uksi: Kliimaseade: Ei

Seoses läheneva teede lagunemise kõrghetkega pakkuda müügiks selline fantastiline sõiduk. Võimaldab läbida ka selliseid ekstreemseid tee lõike nagu Õismäe tee ja Tuukri Tänav. Juhul kui tee viib Betooni põik nimelisele teelõigule oleks targem vist sõidust loobuda.Selle asemel võib nautida Edgar Savisaare plaati Kaunis Maa mille saab sierraga tasuta kaasa.
Tehnilised andmed
Kere pärineb viimase malli Sierralt ja on peenelt viimistletud Mazda 121 tüüpi riisiraketilt pärit stangega. Nende omavaheline sobivus ja koostöö on kinnitatud ohtrate kipsikruvidega.
Salongis asuvad 2 luksuslikku tekstiil kattega tooli mis sujuvalt kõiguvad sõidu taktis.
Juhtimine toimub kangide ja 2 sadulaga ketaspiduritega.
Algne võimetu diiselmootor on asendatud võimsa v6 2,8 bensiinimootoriga mis tänu puuduvale summutile toob kuuldavale valju lõrina mis ka autovõhikule teeb hetkega selgeks ,et tegu on uhe äraütlemata vinge püssiga. Esiklaasi kaunistab väike mõra mis ka pililt näha.
Sisselase on modifitseeritud kautades erinevaid santehnilisi tooteid ja kirsiks tordil on iga tuuningumehe unistus Koonusfilter.
Mahukasse pagasiruumi saab paigutada täiesti vabalt 24 purki õlut mida saab kasutada kui sierra näiteks metsavahel koostööst keeldub.
Kütusekulu hoiab kontrolli all 5l kanister mis täidab hetkel bensiinipaagi töökohustusi.
Veosild on varustatud 4 pidurisadula ja ketaspiduritega. Veosild pärineb UAZ tüüpi n-liidu autotööstuse imelt.
Timmist vajaks süüde ja vahetada võiks jaga rootori,küünlad ja juhtmed.
Äramärkimist väärivad ka uued mootorijupid mis värskelt paigaldatud.
Külmumiskork hinnaga 3,70e
Jagaja kaas hinnaga 8e

Esineb kindlasti ka varjatud defekte mida igal ostjal on võimalik ise tuvastada
Tungivalt soovitan enne ostu sõiduk üle vaadata kuna hilisemaid pretensioone ei arvestata.
Lisainfo ja vaatamise kokkuleppimine 5536944

 

Küsimused müüjale

Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.

  • Kas vajab ka mingeid investeeringuid?Kas teie poolt oleks vöimalik ka transport?

    Investeeriguid otseselt ei vaja kuna on valmistatud suht odavatest ja kättesaadavatest materjalidest. Pigem vaja panustada rohkem oma tööga ,et asi natuke viisakamaks teha. Kindlasti eeldab sellise sõiduki omamine elementaarseid remondioskusi ja tahtmist ehitada ja nokitseda. Transpordiga võin põhimõtteliselt aidata tingimusel ,et ostja maksab järelkäru rendi ja kompenseerib kütusekulu 15l 100km diislit Kirjeldusse jäi lisamatta ,et pill sõidab ka meetrises lumes kuna ei vaju läbi vaid jääb lume peale

  • Tere ,kus kandis täpsemalt asub? ,kas roomikut võimalik ka muudel aastaaegadel pruukida?

    Täpsemalt asub harku kandis. Sõitta võib ka muudel aastaaegadel. Läbivus pehmetes oludes on väga hea.

  • ainxxx küsis 22.02.2014 20:50

    tere, mis on umbes tippkiirus ja palju kütust umbes joob? kas sõita saab nagu tavalise autoga (et annad gaasi ja vahetad käike) või on ainult 1 käik? miks kere 2 kohaliseks tehti, või saab panna teise kere näiteks peale?

    Tippkiiruseks pakun mingi 40-50 äkki ise pole proovinud. Sõit käib jah nagu autoga ja saab valida 4 käigu vahel. Lihtsalt käike vahetades peab natuke hoolikam olema sest pehmel pinnasel võib laia lindi tõttu vale käiguvahetus hoo kinni tõmmata. Kütusekulu ei oska öelda kuna peale mootori vahetust on ainult natuke töristatud. kindlasti tahab süüde timmimist ja küünlad ,juhtmed vahetust,mis peaks kulu vähendama. kere võib panna peale ka uue eeldatavasti tagaveolise auto oma. Miks kere lühemaks tehti ei oska öelda kuna mina pole teda ise ehitanud.

  • ainxxx küsis 22.02.2014 20:50

    kuidas metsas, tihedas võsas hakkama saab ?

    Väga kitsastes oludes on kindlasti keeruline manööverdada. Läbi võsa sõitmine ei tohiks probleem olla. Kindlasti peab arvestama ,et sopa mülkas kus hulbib ka roikaid ja kaikaid on võimalik ,et kaigas kiilub veotähiku vahele. Isiklikult proovinud ei ole.

  • ainxxx küsis 22.02.2014 21:38

    kas vana diisel mootor alles ja mis hinnaga kaasa saab?

    Vana mootor jooksis kokku. Samas pole sierra diislid mingi haruldus ja müügil neid ikka on aeg-ajalt

  • Kulud on suured mis on tulnud uute mootori juppide ostmisest Aga mitu viina tuli remondi käigus välja teha.

    Ikka omajagu eks abilistel ju ikka janutab. Ega isegi patust puhas pole kuna tehniliste lahenduste väljatöötamine nõuab kütust.

  • Suur tänu naljavilu eest! eseme kirjeldus väga koomiline :)

    No kes ikka nalja teeb kui ise ei tee.

  • seiu küsis 23.02.2014 15:01

    Tere! Millise masina roomikuid on kasutatud......omavalmist​atud!?

    Roomikud on jah omavalmistatud. Kasutatud on transportöörilinti ja metall tugevdusi.

  • Tehnic küsis 23.02.2014 18:43

    Mootor pigem 2.0 V6, 2.8 pole karburaatoriga tehtud.

    See mootor ei ole selle kere originaal mootor ja eelneva päritolu kohta andmeid pole. Julgen siiski kinnitada ,et tegu on 2,8 mootoriga. Kui tuhnid netis siis näed et neid tehti ka karpaga. Samuti on levinud 2,3 v6. samas 2,0 v6 suht haruldane

  • ally57 küsis 23.02.2014 18:53

    Võimalik vaid eestimaal... väga huvitav aparaat!

    Tegelikult on ka venemaal selline lahendus suht levinud

  • Tere!Mis masina pikkus-laius-kõrgus?Mis masina kaal võiks olla,et arvestada äravedamisel transpordiga?

    Pakun ,et kaal võiks jääda sinna tavalise sierraga samasse kanti kuna ära on lõigatud omajagu aga samas kaaluvad lisatud alusvanker ja roomikud ka omajagu. Mõõdud lisan homme.

  • Kas, kus ja kuidas seda näha oleks võimalik? M

    Helistage ja lepime kokku mingi päeva. Kuna ma ise kogu aeg kohal pole siis näitaks hea meelega korraga mitmele huvilisele.

  • mis võiks kindlustus maksta sellele? Kas enne peab ka elu kindlustama?

    Kahjuks ei olda seda nõus kindlustama kuna kõrgelthinnatud Eestimaise käsitöö väärtus on nii suur ,et õnnetuse korral viiks selle sõiduki kinnimaksmine keskmise peost-suhu elava kindlustusseltsi pankrotti. Küll aga tasub oma elu kindlustada kuna kadeda naabri käest lendu tõusnud kivi võib põhjustada vigastusi ka sõiduki omanikule. Minul on koguni kaks erinevat elukindlustust.

  • Masina mõõdud Kõrgus1,80 laius 2,15 pikkus 3,25 lindi laius 50cm

  • Tere, kas autole on paigaldatud ka pussymagnet?

    Ei sellise lisa olemasolu ei võimaldaks enam rahulikult liigelda. Juba ilma sellise magnetita on sõiduk vastasoo kõrgendatud tähelepanu all ja käib pidev tunglemine ainukesele reisija istmele. Ehk siis lisaks muudele headele omadustele mõjub selline sõiduk ka Eesti iibele positiivselt. Samuti on ellimineeritud fooliumi abil magnet mis asub stange taga ja näiteks populaarsetel kolme tähega saksa autodel millel võimas mootor tekitab külgetõmmet erinevate tahkete objektidega nagu puud,majad,postid jne.

  • Kummardus selle inimese ees, kes selle ehitas! Megalt äge pill :)

  • 5 16