Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet- Matt Watkinson

  • Eseme ID: 126808409
  • Jaga
1/1

Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet- Matt Watkinson

Eseme ID: 126808409 Seisukord: uus Tarneaeg: 3 päeva

Oksjon on lõppenud

Antud müük lõppes ilma pakkumisteta. Kui soovid teada, kas antud ese on veel müüjal alles, jätta talle märguanne, et sooviksid eset osta kui see on veel alles. Saadme sulle e-maili kui müüja peaks eseme uuesti müüki panema.

Oksjon on lõppenud

Antud müük lõppes ilma pakkumisteta. Kui soovid teada, kas antud ese on veel müüjal alles, jätta talle märguanne, et sooviksid eset osta kui see on veel alles. Saadme sulle e-maili kui müüja peaks eseme uuesti müüki panema.

Lõpphind: 26.00 EUR
Pikenev lõpp: 5 minutit
Algusaeg: K 21.08.2019 09:46:21
Lõpuaeg: E 26.08.2019 09:46:21
Vaadatud: 24
Viimati pakkus:
Tallinn, Harjumaa, Eesti
1
REKLAAM
Seisukord: uus
Asukoht: Tallinn, Harjumaa, Eesti
Kogus: 1
Tarneaeg: 3 päeva
Transport:
SmartPOST: al. 1.99 EUR (XS)
Omniva: al. 2.58 EUR (XS)
DPD Pickup pakiautomaat/-pood 1.95 EUR (XS)
Maksmine: deposiidikandega, Osta.ee e-konto ülekandega
Müüja: meki151100% / 29 / Vaata müüja teisi esemeid

Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet- Matt Watkinson

Kliendid on võimsad, neil on kõva hääl, nende käes on õigus valida ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Sellegipoolest saab igaüks luua hea kliendikogemuse.

Kliendikogemus ei piirdu ainult toote või teenuse ostmisega. Selle alla kuulub kliendi igasugune kokkupuude ettevõttega, alates reklaami nägemisest kuni toote kasutusmugavuse ja lepingu lõpetamiseni. Kliendikogemusega tuleb arvestada ettevõtte ja toote loomise algusest peale tegevuse igas aspektis.

Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski teise ettevõtte poole pöördumast. Tänapäeva avatud maailmas on ettevõttel väga raske teeselda, et ta on miski, mida ta tegelikult ei ole. Brändi määratleb see, mida tarbijad üksteisele räägivad, mitte aga see, mida bränd püüab tarbijale enda kohta rääkida.

Selles raamatus on 10 põhimõtet, mida saab oma klientide kogemuse parandamiseks järgida igaüks, olenemata tegevusalast. Muudatused, mida kliendid hindavad, ei pruugi sugugi olla keerulised ega hirmkallid.

Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu aasta parim juhtimisraamat 2014.

Küsimused müüjale

Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.

  • Ühtegi küsimust ei ole esitatud

Credit24 pakub krediiti Krediidikonto limiidi alusel. 1000 € laenamisel 12 kuuks, fikseeritud intressimääraga 24% aastas, on KKM 27,24% aastas, tagasimaksete summa 1135 € ja kogusumma 1135 €. Tutvu tingimustega credit24.ee ja pea nõu asjatundjaga numbril 614 3400.