Müüjaga kontakteerumine

Kui oksjon on lõppenud, peavad osapooled üksteisega ühendust võtma. Ei ole oluline, kumb seda esimesena teeb - kas teie oksjoni võitjana või müüja.

Mõlemal on ju omad huvid mängus ja see tähendab, et mõlemad peaksid ka aktiivsust üles näitama.

Ostjana saad müüjale kirjutada valides Töölaud >Mina ostan > Ostud / võidetud pakkumised > vali õige oksjon > Vali tegevus > Saada kiri

Leppige müüjaga kokku makseviis, kauba kättesaamise meetod ja vajadusel vahetage selleks vajalikku infot (pangaülekande puhul müüja kontonumber, kauba saatmisel Teie postiaadress jne.)

Kui Te pole müüjaga mingit kontakti saanud 7 päeva jooksul peale oksjoni lõppu, on Teil õigus esitada müüja kohta pretensioon. Pretensiooni saate esitada 21 päeva jooksul peale oksjoni lõppu.