JAWA 50/551 Jawetta MUST REG. mopeed
- Eseme ID: 200431391
- Jaga
Lõpphind: | 4 000.00 EUR |
---|---|
Pikenev lõpp: | 5 minutit |
Algusaeg: | L 16.09.2023 19:30:00 |
Lõpuaeg: | L 23.09.2023 19:31:19 |
Vaadatud: | 2191 |
Viimati pakkus: | margsj |
Seisukord: | uus |
---|---|
Asukoht: | Tallinn, Harjumaa, Eesti |
Kogus: | 1 |
Maksmine: | pangaülekandega, sularahas, deposiidikandega, Osta.ee e-konto ülekandega |
Müüja: | Malsroos100%positiivset tagasisidet Vaata müüja teisi esemeid |
Mark: | — | Mudel: | JAWA 50/551 Jawetta |
---|---|---|---|
Aasta: | 1961 | Sõiduki tüüp: | — |
Kere tüüp: | mootorratas | Kütus: | bensiin |
Käigukast: | manuaal | Vedav sild: | — |
Mootori võimsus: | — | Mootori töömaht: | 50 |
Odomeetri näit: | 4 | Värv: | punane |
Uksi: | — | Kliimaseade: | Ei |
Tere oksjonisõbrad,
Panen oksjonile ühe huvitava, hinnangulise ja üpris haruldasemaks jääva Jawa 551 mopeedi, mis Zavody tehasest 1961.a välja veerenud.
Tegemist on siis vanasõidukina, ehk UNIC-komisjoni läbinud rattaga, millel olemas vanasõidukile vastavuse akt ning “must number”.
Originaalsusprotsent: 94.00%
Tegemist on siis taastatud mopeediga ehk ratas täiesti pulkadeks ja algosadeks lahti käinud ning kogu taastamise ja ehitamise protsessi vältel lähtunud sellest, et saaks musta numbri külge ning kunagi saaks väärtust koguma panna. Kroomid kõik taastatud ja tehtud Narvas Igori käe all. Värvimistööd tehtud kvaliteetselt pädeva värvitöökoja kambris, nagu peab. Mootori on teinud ja kokku pannud Heino Korb.
Ratta vanasõiduki registri infot saab siit ning samuti tutvuda aktiga: https://arhiiv.evkl.ee/aktid/aktid_2023/1198%20Jawa%2050%20551%20Jawetta%201961_JH0F0UNESS.pdf
Algupäraselt oli plaanis ratas valmis ehitada ja taastada, panna seisma ning mõningatel näitustel käia. Paraku puudub endal koht hoiustamiseks ning elukäik on teinud selliseid trikke, et pean sellest loobuma.
Tehniliselt igati korralik masin. Mootor samuti taastatud ja uue sisuga. Kõik uued tihendid, kolb, rõngad, võllid jne. Eks ta selline paras sääreväristaja on, sõita saab kenasti. Väntad tööle ja minek :)
Tuled, viled, spido ja muu toimib nagu peab. Käigud ja siduriosa toimib. Karpat võibolla tahab vähe näppida, teinekord tahab nagu üle uputada. Karpas kõik uus sisu muidu.
Hoitud alati soojas garaazis. Sõitmas kui nii valmis kujul polegi pikemalt käinud. Pigem jätnud ta selliseks, et ei tekiks mingeid kasutusjälgi peale ja oleks võimalikult väike läbisõit kõigel uuel tehnikal.
Ülevaatust mopeedil olema ei pea. Vanasõidukit tuleb registriandmete uuendamise ning numbri säilitamiseks iga 12 aasta eest uuesti ette näidata.
Kellel huvi veidi sellise mopeediga tutvuda ning vene keelt veidi mõistab, saab siit videost lähemalt: https://www.youtube.com/watch?v=pB5Rfeubk1U&cbrd=1
Esmane registreerimine: | 1961 |
Eestis registreerimine: | 06.09.2023 |
Registreeritud Eestis kasutatuna, <br\>päritoluriik riigid.</br\> |
Kategooria: | kaherattaline mopeed |
Kategooria tähis: | L1e |
Kere nimetus: | mopeed |
Kere värvus: | punane |
Mitmevärviline: | - |
Mootori mudel: | - |
Mootori töömaht: | 49 cm³ |
Mootori võimsus: | 1 kW |
Kütus: | Mootoribensiin |
Kütuse kombinatsioon: | Ühekütuseline (mono fuel) |
MÕÕTMED
Pikkus | 1850 mm |
Laius | 590 mm |
Kõrgus | 1010 mm |
Rööbe | - |
MASSID
Täismass | 145 kg |
Registrimass | 145 kg |
Tühimass | 45 kg |
Kandevõime | 100 kg |
Märkused | VANASÕIDUK |
Läbisõit: 4 km
Kerenumber: 059795
Ratta puudused, kui neid nii saab nimetada (mis on 100% arvestusest maha arvestatud) ning muu info on välja toodud aktil, mille link on üleval kirjelduses toodud. Rattale soetatud õige kattega sadul, mitte kummist, mis pildil paistab. UNIC-komisjonile sobib, tegemist õige vajamineva sadulaga. Kujult ja kinnituste poolelt täpselt samasugune, nagu pildil. Värvus hall, nagu peab.
Kaasa saab veel kastitäie igasugu varuosi, polte ja mutreid ja muud kraami mis ehitamisest üle jäänud või ostetud topelt. Teise summuti saab kaasa. Olemas ka mapitäis igasugu arveid ja dokumente, mis sinna soetatud ja tehtud. Olemas ka kaks manuaali, mis rattaga kaasa saab.
Kes elab ehk vaatama tulemiseks liiga kaugel, võin saata video, kus saan videol Jawat tutvustada :)
Tee iseendale hea investeering tulevikku, sest on ju teada, et vana tehnika aastadega kogub väärtust.
Lisaküsimuste korral võib vabalt igal ajal helistada - 556 neli 6892. Tulge vaadake oma silmaga!
Soovin kõikidele oksjoni pakkujatele edu ja ilusat värvilist sügist :)
Tegemist on kasutatud sõiduki müügiga, mille juures võib esineda müüjale mitte teadaolevaid vigu/puudusi. Pakkujal on võimalik ennem pakkumise tegemist müüdava sõidukiga põhjalikult tutvuda, et olla kindel oma pakkumise tegemises. Kui pakkumine tehakse ilma eelneva tutvumiseta, siis võtab pakkuja ise teadlikult riski, et ostetav sõiduk ei pruugi vastata ootustele. Sõidukit ei ole defekteeritud ja see müüakse sellisena nagu see müügi hetkel on.
Oksjoni võitja on oodatud võidetud sõidukile järgi tulema 5-päeva jooksul, kuid sõiduki eest tuleb tasuda HILJEMALT JÄRGMISE PÄEVA JOOKSUL pärast oksjoni lõppemist. Pakkumist tehes kinnitab pakkuja, et on kõigega tutvunud ning mõistab, et tegemist on finantskohustusega. Müüja võib: nõuda Parimalt pakkujalt leppetrahvi 10% ulatuses Parima pakkumise Hinnast, aga mitte vähem kui 300.- eurot, kui Parim pakkuja ei ole oma kontaktandmetel kättesaadav Parima pakkumise kehtivuse tähtaja jooksul või keeldub õigusvastaselt Müügilepingu sõlmimisest või täitmisest, sh Parima pakkumise Hinna maksmisest või Oksjonil müüdud asja vastuvõtmisest oksjoni lisainfos märgitud aja jooksul või muul moel Müügilepingu täitmisest, mille tulemusel Müüja jääb ilma Oksjoni tulemusel Parimale pakkujale asja müümisest loodetud hüvest. Tähtajaks maksmata leppetrahvi puhul pöördun Inkasso poole, kes leppetrahvi ja sellega kaasnevad kulud sisse nõuab (nõude vormistamine, viivised jms.), seega palun olla oma pakkumises täielikult kindel.
Enne pakkumise tegemist palun kindlasti tutvuda sõiduki seisukorraga ning olla oma pakkumises kindel. Sõiduk on soovituslik ENNE pakkumise tegemist üle vaadata, sest hilisemaid pretensioone EI ARVESTATA.
Küsimused müüjale
Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.