Renault Laguna II 1.8 16V 88kW

Renault Laguna II 1.8 16V 88kW

Eseme ID: 116131004 Seisukord: kasutatud Tarneaeg: 1 päeva
Hetke hind: 450 EUR
Sinu pakkumine:

Kuidas pakkuda?

Seda eset saad osta ka siis, kui ei oma veel Osta.ee kontot

450 € ole esimene pakkuja
Sinu pakkumine:
OstaKohe 2000 €
Seda eset saad osta ka siis, kui ei oma veel Osta.ee kontot
Järeletulemisega Kokkuleppel müüjaga Abi
Aega on: 1 päev, 16 tundi
Pikenev lõpp: 10 minutit
Algusaeg: T 27.11.2018 19:12:28
Lõpuaeg: T 11.12.2018 19:12:28
Vaadatud: 653
Viimati pakkus:
Harku, Harjumaa, Eesti
1
REKLAAM
Järelmaksuga ostes alates 23.00€ kuus
Seisukord: kasutatud
Asukoht: Harku, Harjumaa, Eesti
Kogus: 1
Tarneaeg: 1 päeva
Transport: Järeletulemisega
Kokkuleppel müüjaga Abi
Maksmine: sularahas, deposiidikandega
Müüja: Pandeero — / 31 / Vaata müüja teisi esemeid
Mark: Renault Mudel: Laguna II
Aasta: 2002 Sõiduki tüüp:
Kere tüüp: luukpära Kütus: bensiin
Käigukast: manuaal Vedav sild: esivedu
Mootori võimsus: 88 Mootori töömaht:
Odomeetri näit: 200600 Värv: hõbehall
Uksi: 5 Kliimaseade: Ei

Müügis on mind 11 a teenindanud superauto, millele ostsin just asenduse ning nüüd ma tahan, et see auto hakkaks teenindama kedagi teist.

Väljast näeb auto välja selline. Parempoolsetel piltidel on õhtune vaade. Auto oli pargitud tee äärde, mis andis möödasõitjaile suurepärase võimaluse see poriga kaunistada. Kui sa seda kaunistust kaasa ei taha, siis ma võin sellele autole enne pesu korraldada.

Üks tegelane oli isegi nii vaimukas, et purustas juhi välispeegli, misjärel ma leitud katkise peeglipinna ja tausta Gorilla teibiga kinnitasin. Soovitan see välja vahetada, kui selle autoga sõita tahad - see lõbustus maksab ainult sota.

Veokonks on sel autol. Mina olen seda kasutanud jalgratta hoidiku jaoks.

Tahad põhja alt näha? Palun:

Suvel hakkas auto aukudest läbi sõites kolisema. Arvasin, et pakiruumis asjad lendavad ringi, ent ühel päeval heitsin pilgu vasakusse tagumisse rattakoopasse ja siin sa näed, mida mu pilk nägi. Vasemal pildil on, nagu on, paremal pildil on, nagu peab olema. Sõitsin autoga edasi. Ega see amordivarras rattakoopasse auku ei löönud! Igas kurvis ja augus karjus küll. Millalgi mulle tundus, et hakkas mõjutama ka juhitavust. Eriti kui auto liikus kiirusega üle 70 km/h ja tuul puhus. Roolilõtk mängis ka oma osa. Kui ma eile autoga proovisõidu tegin, siis tajusin seda juba väikesel kiirusel. Nii et mina sõidaksin selle autoga pikema otsa alles siis, kui amordihoidik on keevitatud. Olevat päeva töö, seega umbes 200 €. Vaja mingid jupid ekstra teha ja puha! Mõistlik oleks ka parempoolne üheaegselt korda teha. Ühe mehega, kes keevitada oskab, vestlesin, ta võtaks sellise töö aastavahetuseks ette, enne ei jõudvat:

Salongi mahub istuma viis inimest. Istmetel on reguleeritava kõrgusega peatoed ning isegi pea suunas saab reguleerida. Istmtete küljes on taskud, kuhu saad toppida nt oma äritingimused. Ühe laulja nahkkindad võin autoga kaasa anda. Kui tahad, saad rehvid ka. Korralikud Ice Navy Zea lamellikad on, mustrit järel veel 5 mm, mis minu hinnangul on kolm hooaega. Rehvid võid saada koos valgete kilekottidega. Neid on tegelikult kõik neli, varsti näed:

Autol on varuratas ja tungraud. Pildil olevat köit ma kaasa ei annaks, aga kui väga tahad, saad selle ka. Vedamisaas on samuti:

Panipaigad. Siin näedki nüüd ülejäänud talverehve ka. Autol endal on all korralikud Nankang-suvekad.

Muide, tänu sellele, et tagaistmed saab kahes osas alla klappida, suutsin ma Lasnamäelt Harkusse transportida 80-ndate tüüpilise pruuni sektsioonkapi osadeksvõetuna ühe korraga.

Juhiistmete vahel on panipaik, kust saab ka voolu. Magnetiga sulgub. Peal on veel üks karp, kuhu saad samuti midagi toppida. Mina nt hoidsin seal korterivõtit. Ent nutitelefoni võid sinna laadima asetada ja august lükkad juhtme läbi. Paremal näeme turvavöö kinnitust. Nii et kui tahad turvaliselt kulgeda, kinnita turvavöö! 

Laekas on auto kasutusjuhend. Soovitan selle enne esimest kasutamist läbi lugeda. Raadio kasutujuhend on seal ka. Veidi sulanud "Marianne" kommi samuti. See laegas on muide valgustatud, vahel ei ole ka, aga anna sellele üks obadus ja küll see siis kuuletub! Iga ukse sees on ka panipaik. Ükskord, kui aleksil janu oli, ma võtsin laekast pudeli ja ta küsis, kas mul on seal külmkapp.

Aknaid saab nupulevajutusega alla lasta ja üles tõsta ning lapselukku peale panna. Juhikoha ukseaknalt võtsin tõstuki ära, sest esimene roostetas talvedega läbi, teine ühe talvega, misjärel otsustasin, et nüüd on aken püsivalt kinni. Kui tahad, võid sissepandud klotsi asendada tõstukiga. Küljepeegleid saab elektriliselt reguleerida. Muide, eile avastasin, et neid peegleid ka soojendatakse, mis toimib ilmselt koos tagaklaasi soojendusega. Reguleerida saab nii tulede kõrgust kui näidikute heledust. Kaugtulede võimalus on ka sellel autol. Samuti saad udutuled sisse lülitada nii ees kui taga. Ja suunda saab näidata. Roolisammas on reguleeritav. Ja rooli saab keerata ka. Kui kaart pole sees, siis on rool lukus. Ükskord, kui hammasrihm purunes sel autol, lasin seda köie otsas teenindusse sõidutada. Ilma rooli- ja pidurivõimenduseta oli ikka keeruline küll, ent kas mitte nõukaajal kõik autod võimenduseta polnud?

Alloleval vasakpoolsel pildil on seis vahetult enne käivitamist. Näeme, et kõik vajalikud tulukesed põlevad ja õlivahetusse niipea asja pole. Muide, pool paaki on veel bensiini täis, nii et mõnikümmend eurot võitu sellest ka, kui auto soetad, ei pea kohe tankima minema. Parempoolsel pildil, mis tehtud samal minutil, on millegipärast bensiini nagu rohkem autos. Näeme, et õlitase on maksimaalne. Osa tulukesi on kustunud. ABS-tuluke koos SERV-tulukesega põleb, sest ilmselt on ABS-tulukese andur vigane või ära kukkunud. ABS ise toimib.

Kilometraaž on õige. Jah, ma sõidangi vähe, hea, kui kümme miljonit meetrit aastas kokku tuleb. Näeme ka, et akutuluke on kustunud. Selle aku paigaldasin ise 2016. a ja toimib siiani tõrgeteta. Miinusklemmi ühendan seismise ajaks lahti, et talvel päris tühjaks ei läheks.

Keskel on tehaseraadio, mille klapi saad ette lohistada. Siis ei ole näha, mis seal all peidus on. Klapi peal on kleebis "32", mis tähendab, et minu idee oli Ajujahi konkursil 32. Vist muuseumidepäeval sai kuskilt selle mustade ja kollaste rõngastega kleepsu. Plaadi saad sisse lükata ja siis hakkab see muusikat mängima. Raadiokood on lipikul raadio kohal. Kõrval on topsihoidja. Selle all näeme kliimaseadet, mille kasutamine talvel on kasulik. Suvel see puhub küll, aga kuna freooni pole, siis ei jahuta. Üleval näeme vasakul autouste avatuse näidikut. Kunagi ilmselt toimisid ka rehvirõhu andurid. Selle kõrval paremal on näha, et turvavöö pole kinnitatud juhil. Kui on, siis see tuluke on kustunud. Selle all on taas kord näha, et kuskil on luuk lahti. Kus täpselt, vaatad vasemalt ekraanilt. Ja paremal näed, millisel sagedusel helisid su kõrva lastakse. Välistemperatuuri näitab ja kellaaega ja puha! Kõlarid on autos ümberringi. All vasakul on käivitus- ja peatamisnupp. Jah, võtit pole kuskile vaja keeramiseks toppida ega seda keerata, kui just ei taha tühja patarei või aku tõttu ust sellega avada. Muide, ükskord läksin ühele tuttavale külla, ta rentis üht korterit Adamsoni tänaval. Lähen ma siis koridori ja väga tuttav tundub kõik. Meenus, et täpselt samas korteris elas kunagi mu vaarema, see oli sel ajal, kui ma ei kujutanud ettegi banaani maitset. Pärast korterist väljumist ei saanud ma autoust kaardiga avada, sest patarei oli löga välja ajama hakanud. Ja kaks kojameest on sellel autol ees, üks taga.

Käigukangi nupp tuli kunagi lahti ja ma viskasin selle vist ära. 1, 3 ja 5 on üleval, 2, 4 ja R on all. Tagumise käigu sisselükkamiseks ei pea mingeid trikke tegema. Pildi ülaosas näeme auto võtmekaarti. Sinna avausse see topitakse, misjärel saab kasutada stardinuppu. Kaardi küljest saab võtme eemaldada. Selle all on diagnostikapesa, mille kõrval koht vooluvõtmiseks, kuhu saab toppida ka käigukangi kõrval oleva riistapuu, millega end põlema panna. Kolmnurkne ohutulede nupp on väga kapriisne: välja lülituvad ohutuled üksnes, kui saad õigele nurgale täpselt pihta. Selle juures on kesklukustuse nupp. Kui oled armukesega autos ja elukaaslane märkab ja tahab tema ust avada, et talle üle kurgi anda, siis vajuta kähku sellele punase lukuga nupule! Ja selle juures on väike panipaik, kuhu saad nt sõrmuse panna enne kinkimist. Käsipidur on ka, kui liiga hoogu satud. Veidi paistab ka juhi kõrvalistme kang, mille abil saab tooli ette ja taha sõidutada. Juhiistme kõrgust saab ka regullida ning muidugi seljatuge ette ja taha lasta. Taha läheb see kuni tagaistmeni. Ma ükskord olin hästi väsinud ja magasin niimoodi autos. Teinekord ka, aga siis ma lülitasin mootori välja, raadio ja tuled jäid peale, pärast oli aku tühi, kui ärkasin.

Parempoolsel pildil näeme, et sellel autol on kolm pedaali. Vasakul on siduripedaal, keskel piduripedaal ja paremal gaasipedaal. Miks gaasi-, kui see auto ei sõida gaasiga, vaid bensiiniga? Njah, bensiinipedaali pole. Ja porimatid on ka. Võid saada need poriga või ilma.

Kunagi hammasrihm purunes. Kui oled õudusjutte lugenud, mis sellega kaasneb, siis võid mu õudust ette kujutada. Mootori remont läks maksma umbes kümme tonni. Krooni. Drosselklappi on sellel korduvalt puhastatud, sest muidu viskas pöörded üles, aga üle 50 km/h liikuda ei saanud. Seda pole ammu enam juhtunud. Vahel kuuma ilmaga auto käivitub alles umbes kümnendal katsel. Ükskord, kui auto hakkas diiselauto häält tegema, asendati summutikate. Pöörded olid isegi vabakäigul 2 000 peal minutis. Siis reguleeriti. Nüüd vahel on, kui siduripedaal lahti lasta, vajuvad ka pöörded alla. Aku paigaldasin 2016. a Mustika Prisma keldriparklas. Toimib siiani tõrgeteta. Ma ühendan talveks miinusklemmi lahti, et tühjaks ei läheks. Hammasrihm vahetati eelmisel aastal. Vasakul kollase kattega on aknaklaasi pesuvedeliku sissekallamise koht. See toru oli juba alguses pooleks, aga püsib ja toimib!

Olen selle autoga sõitnud nii asulates kui maanteedel. Ahvenamaa ja Saaremaa reisid said sellega kogetud. Kunagi sõitsin sellega regulaarselt orienteerumispäevakutele, kus pea alati tuli parkida heinamaale või liikuda sellisel alal, kuhu muidu maasturita ei läheks. Kinni on see jäänud vaid paaril korral talvel, kui lund ja jääd oli piisavalt.

Ostja saab enda valdusse faili, millesse olen sisestanud kõikvõimalikud selle autoga seotud kulud alates algusest.

Võid selle auto soetada endale sõitmiseks, aga siis tuleb keevitustöö ära teha, see päevane asi, mida mainisin. Võid selle auto soetada varuosadeks, kui sul on sarnane auto ja vajad millegi väljavahetamist. Võid selle ka kunstiinstallatsiooniks soetada. Võimalusi on palju ja mõni agaram keevitaja ei suuda neid oma ühe käe sõrmedelgi üles loendada. Ja tingida saad, kui tahad. Igatahes peamine on see, et auto saab inimene, kes seda tahab ja vajab. Küll me konsensuse leiame, kui mingi asi ei meeldi! Tahad tutvuda autoga kohapeal, võta ühendust kohe!

Auto võib soetada nii varuosadeks kui kordategemiseks ja sõitmiseks. Ma sõidaksin sellega ise heameelega veel, ent 11 aastat on piisav aeg, et proovida midagi muud ning soetasin just endale teise auto. Nii et see auto võiks liikuda kellegi valdusse, kellel seda vaja läheb. Minul enam ei lähe. Tingimisvõimalus on ka täitsa olemas. Tahad kohapeal tutvuda, lepime aja kokkku!

Auto on samaaegselt müügis Osta.ee-s, Auto24-s, Kuldses Börsis ja Soovis ning selle saab kõrgeima pakkumise tegija mis tahes nimetatud keskkonnas. 

Küsimused müüjale

Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.

  • привет! ты не подумал что можешь без машины останешься и денег должен будишь сделают тут ставку 3 дня и auto24.ee 27 дня ставку и так с тебя проценты штраф будит

    Tänan tähelepanu juhtimast sellisele hüpoteetilisele olukorrale! Lisasin kirjeldusse asjakohase klausli, mis on kooskõlas kasutajalepingu punktiga 3.1.14.

  • Ostan ainult nüüd ja KOHE OstaKohe 220€.Kui tundub lahja pakkumine,ärge vastake.

    Ikka vastan. Miks just 220 €? Selle summa eest ma võin muidugi anda auto juhul, kui ostad ka tee- ja kohvipadjakestega toimiva kuuma joogi masina ning tasud juurde 280 € või siis Candy pesumasina, mis täna hakkas lühiühendust andma, ent on mind teeninud suht muretult kümmekond aastat. Variante ikka on, et sina saaksid, mida tahad ja et mina saaksin, mida ma tahan.

  • Vaatasin igaks juhuks uuesti üle, ikka on kole. Ainuke hästi disainitud osa on mootori kate, need neli triipu on päris elegantsed ja kollane punn sobib ka hästi sinna sisse. Paraku on see esteetiline elamus enamuse ajast varjatud. Muidugi on asi ka suhteline - suur osa autosi on veel inetumad.

    Mis enamuse ajast varjatud kollane punn? Kui tahad, saad mootorikatte sama hinnaga. Ülejäänud auto saad siis kaubapeale tasuta.

  • Lausa kahju hakkab autost selle jutu peale. Ega see ei häirinud, et auto kole on? Ja siis, et mis nublakad tal uste peal on? Kas need parandavad aerodünaamikat?

    Ma ei saa esimesest küsimusest aru. Selle auto kujundus on mulle alati meeldinud. Kas sulle tundub miski kole? Mis? Uste peal on kaitsmed, et kui keegi parklas nt ukse avab, siis ei kriimiks minu auto ust. Need on aga vale koha peal. Aerodünaamika kohta ma ei tea kosta, pole mõõtnud. Seega on see auto ka nende poolest unikaalne, sest mitte ühelgi teisel autol selliseid nublakaid uste peal ei ole.

  • 5 4
Küsimuste esitamiseks palume sisse logida
450 € ole esimene pakkuja
Sinu pakkumine:
OstaKohe 2000 €
Seda eset saad osta ka siis, kui ei oma veel Osta.ee kontot

Credit24 pakub krediiti Krediidikonto limiidi alusel. 1000 € laenamisel 12 kuuks, fikseeritud intressimääraga 44,88% aastas, on KKM 56,32% aastas, tagasimaksete summa 1260 € ja kogusumma 1260 €. Tutvu tingimustega credit24.ee ja pea nõu asjatundjaga numbril 614 3400.