Richard Koch Strateegia käsiraamat Kuidas luua võidustrate

1/1

Richard Koch Strateegia käsiraamat Kuidas luua võidustrate

Eseme ID: 119504194 Seisukord: kasutatud
Hind: 15 EUR
Kogus: 1
Kokku: 15 EUR

Seda eset saad osta ka siis, kui ei oma veel Osta.ee kontot

OstaKohe 15 €
Seda eset saad osta ka siis, kui ei oma veel Osta.ee kontot
Omniva (al. 2.20€)
SmartPOST (al. 2.59€)
Kokkuleppel müüjaga Abi
Vaadatud: 14
Tallinn, Harjumaa, Eesti
1
CREPERIE PISCO OÜ
Reg. kood 12892432    Kasutaja alates 01.02.2018

NÕUKA 100% e-pood
REKLAAM
Seisukord: kasutatud
Asukoht: Tallinn, Harjumaa, Eesti
Kogus: 1
Transport:
SmartPOST: al. 2.59 EUR (XS)
Omniva: al. 2.20 EUR (XS)
Kokkuleppel müüjaga Abi
Tagastamine: Nõustun eseme tagasi võtma 14 päeva jooksul, kui see ostjale ei sobi. Ostja tasub kõik postikulud. Ese peab olema kasutamata, siltidega ning originaalpakendis. Abi
Maksmine: pangaülekandega, Osta.ee e-konto ülekandega
Müüja: NÕUKA100% / 600 / vaata kasutaja e-poodi

Richard Koch
Strateegia käsiraamat
Kuidas luua võidustrateegiat
Inglise keelest tõlkinud Anne Vee

366-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat sarjast Äripäeva raamat

Äripäev 2007

 


Vähe on raamatuid, mis juba esimesel leheküljel lugeja endasse haaravad ja kaasa mõtlema sunnivad, tekitades vastupandamatu kiusatuse loetut viivitamatult praktikas proovida. Üheks selliseks teoseks on Richard Kochi «Strateegia käsiraamat». Pole ka ime, sest raamatu on kirjutanud mees, kelle teoste hulka kuulub muuhulgas ülipopulaarne «80:20»-triloogia ning kelle majanduse tulevikuprognoosid on temast teinud lisaks hinnatud kirjanikule ka eduka ettevõtja ja investori.
Raamatu esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia. Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast.
Kui teose kaks esimest osa on praktikas koheselt rakendatavad strateegia-loomise käsiraamatud, siis raamatu kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kelledelt on autori arvates kõige enam õppida. See osa annab kiire ülevaate gurude mõttekäikudest ning vajalikud põhiteadmised erinevatest suundadest. Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse. Raamatu viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele.
Strateegia kasutamisel on alati võimalik ka selle väärkasutamine. Seepärast tuleb täpselt teada, mis see strateegia siiski on, milleks seda vaja läheb ja kuidas luua just enda ettevõttele sobiv strateegia. Kasulik on see nii äriüksuse tasemel kui ka kogu ettevõtet hõlmaval, korporatiivsel pinnal. Autori sõnul pole strateegiast kasu, kui üks rühm inimesi koostab plaani, teine rühm inimesi teeb soovitusi ja jälgib nende sooritamist. Uut strateegiat tuleb Kochi sõnul kohandada vastavalt tegelikele inimestevahelistele suhetele (töötajad, kliendid, tarnijad jne), seda tuleb järk-järgult tutvustada ning muuta vastavalt olude muutumisele. Strateegia aluseks olevate eelduste kehtivust peab pidevalt testima, tõestama ja ümber lükkama. See omakorda eeldab, et strateegia arengut peavad juhtima õiged inimesed. Äriüksuse strateegia peaks välja töötama iga strateegilise üksuse tegevjuht, korporatiivstrateegia aga juhataja ja tegevjuhid, kuid nende poolt loodut peaksid saama kontrollida ja mõjutada vaid parim osa üksuste juhtidest.
Loomulikult, alati on äriühingul võimalik palgata omale strateegiakonsultant kes kogu töö ära teeb ja kallis teenus õigustab end peaaegu alati. Kuid on üks asi mida need konsultandid Richard Kochi sõnul mitte kunagi ei ütle. Nimelt seda, et nende meetodite põhjal saavutatud edu ja kasum on saavutatavad ka siis kui tegevjuhid ise oskaksid strateegiat välja töötada. Veelgi enam, tulemused oleksid siis isegi veel paremad.

Ettevõtte strateegia
aitab määratleda teie äritegevuse erinevaid osasid ja tegevusi, mida on vaja teha, et olla edukas
näitab detailselt, kust tuleb põhiline kasum ja käive ning miks
aitab mõista klientide perspektiivi ja seda, miks nad ostavad teilt või konkurentidelt
näitab, kuhu kontsentreerida peamised jõupingutused ja raha
aitab välja töötada võimalused, kuidas kasumit parandada
aitab mõista, miks olete teatud valdkonnas või ettevõtmises edukas või mitteedukas
toob esile puuduvad oskused
aitab kindlaks teha tegevused või tooteliinid, millest loobuda või mida ära müüa
näitab, millistesse klientidesse tasub kõige enam panustada ja kuidas kasvatada nende lojaalsust

Richard Koch on 18 tunnustatud raamatu autor, kaasa arvatud ülieduka «80:20»-triloogia looja. Lisaks loengutele ja majanduse tulevikuprognoosidele on Koch ka edukas ettevõtja ja investor. Tema ettevõtete hulka kuuluvad Filofax, Belgo, Plymouth Gin, Capstone ja Betfair. Ta on erinevate ettevõtete juhtkonnas, kaasa arvatud mitmed riskikapitali firmad Luksemburgis ja Suurbritannias. Hariduse on ta omandanud Pennsylvania ja Oxfordi ülikoolis.

8

Küsimused müüjale

Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.

  • Ühtegi küsimust ei ole esitatud
Küsimuste esitamiseks palume sisse logida
OstaKohe 15 €
Seda eset saad osta ka siis, kui ei oma veel Osta.ee kontot

Credit24 pakub krediiti Krediidikonto limiidi alusel. 1000 € laenamisel 12 kuuks, fikseeritud intressimääraga 24% aastas, on KKM 27,24% aastas, tagasimaksete summa 1135 € ja kogusumma 1135 €. Tutvu tingimustega credit24.ee ja pea nõu asjatundjaga numbril 614 3400.