Другие пользователи смотрели ещё

Oksjonil 2005a Facelift Bmw X5 3.0d Sportpakett/üv.09.20​23

Oksjonil 2005a Facelift Bmw X5 3.0d Sportpakett/üv.09.20​23

ID товара: 185265067 Состояние: использованный
Aукцион закончился или неактивен.
Aукцион закончился или неактивен.
Окончательная цена: 3 850.00 EUR
Продление окончания: 5 минут
Начало: Пт 25.11.2022 20:15:00
Окончание: Ср 30.11.2022 20:26:07
Просмотров: 2684
Последний претендент: joosep18
tallinn, Harjumaa, Eesti
1
Продавец:
Mung94%положительный отзыв
51 oбратная связь    105 подписчики
Состояние: использованный
Расположение: tallinn, Harjumaa, Eesti
Koл-во: 1
Оплата: банковский перевод, наличными, депозитный платеж, оплата э-счетом Оsta.ee
Продавец: Mung93.9%положительный отзыв Посмотреть другой товар
Марка: BMW Модель: X5 3.0D
Год: 2005 Тип автомобиля:
Тип кузова: универсал Топливо: дизель
Коробка передач: автомат Привод: полный привод
Мощность: 160 Объем двигателя:
Пробег: Цвет: серый мет.
Дверей: Кондиционер: Да

Oksjonil 2005a Facelift Bmw X5 3.0d originaal tehase Sportpaketiga. Tellitud omal ajal Eestisse 7-kuu vanusena Saksamaalt 23.08.2005a. Kilometraaž on kontrollitav ja originaal.

- Hea varustusega - elektriliselt reguleeritav roolisammas, toimiv panoraam katuseluuk (toimivana üsna haruldane nähtus), sportpakett (sisaldab konkreetsemat juhitavust pakkuvat sportvedrustust, MF sportrooli, elektrilisi mäluga sportistmed, musta laepolstrit, astmelaudu, 19" valuvelgi jms), Hi-Fi helisüsteem ekraaniga, dvd, xenon tuled, tehase toonitud klaasid, ees vihmasensoriga Solar tuuleklaas (värske) jms.

- Tegu on võrreldes tänapäeva masinatega väga vastupidava maasturiga, kusjuures sõiduomadused on endiselt sportmaasturile omaselt nauditavad (sõiduomadused pole võrreldavad ühegi teise tolle aja maasturiga, ei "uju" teel jne ning teeb kohati silmad ette isegi tänapäevastele autodele).

- Tehniliselt heas korras hoitud E53 kerega X5. Mootor töötab laitmatult (vastupidav ja üks parimaid Bmw diiselmootoreid M57-seeriast, selle kohta saab igaüks ise googlest lisa uurida, kui peaks huvitama). Mõnusa minekuga ning seejuures suure auto kohta väga mõistliku kütusekuluga.

- Toimiv Webasto mootori autonoomne lisasoojendus (käivitub automaatselt kui väljas on alla 5 kraadi sooja ning kütab salongi ning mootori kiirelt soojaks). 

- Samuti automaatkäigukast väga heas korras (õlivahetused teostatud korrapäraselt). Tegu ei ole remonditud kkastiga vaid korrapäraselt hooldatud originaal seades kkastiga (remonditud kkastid üldiselt enam nii mugavalt ei tööta, kui tehase seisukorras, on pigem rahutud ja on erinevad viivitused jms). Ei tee seisma jäädes ka selle kere facelift X5`le omast jõnksu, samuti pöörded ei kõigu ühtlaselt kiirusel maantesõidul (turbiin korras).

- Tegu on laialt levinud maasturiga, mis tähendab et remontida/hooldada on hea. Infot, varuosasid laialdaselt saadaval. Sama mootor kasutusel paljudel teistel Bmw mudelitel (3, 5, 7 seeria).

- Eestis kaua sõitnud autole tüüpiliseks miinuspooleks on kere, millel on roostet (ukseääred, luugiääred, tagastange nurgast kriibitud jms.) ja iluvigu. Jah, üldpildilt on viisakas, kuid kes tahab siledat X5, siis tuleb tegeleda värvitöödega. Loomulikult sihipäraseks auto kasutamiseks ei ole selleks otseselt vajadust - sõidab ja toimib väga hästi ning kellel näiteks asjaliku masinat töötegemiseks vaja, käru vedada ja veidi raskemates teeoludes liikuda, siis siin on seda kindlasti. Vigadeks veel - peale mõningast sõitu süttivad armatuuris abs, vejõukontroll ja nelikveo tuli (arvatavasti mingi abs andur läbi, nelikvedu töötab ka peale tulede süttimist). Juhiistme soojendus arvatavasti ei tööta, sest nupule vajutades soojenduse tulukesed ei sütti.

- Iseenesest vääriks minu silmis keretööd, sest tehniliselt on hästi hoitud auto ja raha pandud sisse üksjagu, et sõidaks ja toimiks hästi (viimati vahetatud pidurid ees/taga ja remonditud veermik). Tagumine numbritulede liist vahetatud (tüüpviga) ja pagasiluuk avatav ka väljast, samuti ukselingi raame vahetatud, kõik uksed avanevad ja sulguvad probleemideta. Tehtud korda originaal helisüsteem, vahetatud mitmeid plokke ja armatuuris terve makk ekraaniga (ekraanil pilt selge ja pikslid terved).

- Veermik täielikult ilma kolina/loginata, rool tihke (pole ühtegi nõksu, lõtku).

- Olemas kõik originaal võtmed, toimiv kesklukustus puldist, webasto pult, kärukonks.

- All on korralikud talverehvid sportpaketi originaal 19" valuvelgedel.

Pikk jutt, kes tahab saab tulla proovida. Endal kasutuses veel mitu X5`te nii vanemaid kui uuemaid ja tegu on heade autodega.

Esmane registreerimine: 07.01.2005
Kategooria: maastikusuutlik sõiduauto
Kere nimetus: universaal
Kere värvus: hall
Mootor: 2993 cm³
Mootori võimsus: 160 kW
Kütus: Diislikütus
Käigukast: automaat
Veoskeem: nelikvedu

KÜTUSEKULU

Linnas 12 l/100km
Maanteel 8 l/100km
Keskmine (NEDC) 9.4 l/100km

Kehtiv tehnoülevaatus kuni 09.2023 (kõik tehnoülevaatused läbitud korrapäraselt, leitud puudused alati kõrvaldatud, nähtav sõiduki taustakontrollist).

 

Omanikuvahetust saab vormistada ka internetis.

Asub Pirita linnaosas, vaatama tulemiseks ja küsimuste korral palun helistada 5456 9833 

Kõik on oodatud vaatama ja proovima :) Soovin edu kõigile huvilistele :)

 

Tegemist on kasutatud sõiduki müügiga, mille juures võib esineda müüjale mitte teadaolevaid vigu/puudusi. Pakkujal on võimalik ennem pakkumise tegemist müüdava sõidukiga põhjalikult tutvuda, et olla kindel oma pakkumise tegemises. Kui pakkumine tehakse ilma eelneva tutvumiseta, siis võtab pakkuja ise teadlikult riski, et ostetav sõiduk ei pruugi vastata ootustele. Sõidukit ei ole defekteeritud ja see müüakse sellisena nagu see müügi hetkel on. 

Oksjoni võitja on oodatud võidetud sõidukile järgi tulema 5-päeva jooksul, kuid sõiduki eest tuleb tasuda HILJEMALT JÄRGMISE PÄEVA JOOKSUL pärast oksjoni lõppemist. Pakkumist tehes kinnitab pakkuja, et on kõigega tutvunud ning mõistab, et tegemist on finantskohustusega. Müüja võib: nõuda Parimalt pakkujalt leppetrahvi 10% ulatuses Parima pakkumise Hinnast, aga mitte vähem kui 265.- eurot, kui Parim pakkuja ei ole oma kontaktandmetel kättesaadav Parima pakkumise kehtivuse tähtaja jooksul või keeldub õigusvastaselt Müügilepingu sõlmimisest või täitmisest, sh Parima pakkumise Hinna maksmisest või Oksjonil müüdud asja vastuvõtmisest oksjoni lisainfos märgitud aja jooksul või muul moel Müügilepingu täitmisest, mille tulemusel Müüja jääb ilma Oksjoni tulemusel Parimale pakkujale asja müümisest loodetud hüvest. Tähtajaks maksmata leppetrahvi puhul pöördun Inkasso poole, kes leppetrahvi ja sellega kaasnevad kulud sisse nõuab (nõude vormistamine, viivised jms.), seega palun olla oma pakkumises täielikult kindel.

Enne pakkumise tegemist palun kindlasti tutvuda sõiduki seisukorraga ning olla oma pakkumises kindel. Sõiduk on soovituslik ENNE pakkumise tegemist üle vaadata, sest hilisemaid pretensioone EI ARVESTATA. 

Вопросы продавцу

Пользователи могут видеть только отвеченные вопросы.

  • Õhk või tavavedrustus?

    ответил 27.11.2022 16:08

    Taga õhkvedrustus, mis hoiab nt raskemat haagist vedades vms. kere stabiilsena ega vajuta tagant alla ning eest kõrgeks. Ees tavavedrustus (nagu neil üldiselt ikka). Pole ühesõnaga täis õhvedrustusel X (sellised ka tehtud, kus ees ja taga on õhu peal). Autol on ka uus generaator (mitte taastatud vaid uus).

  • Mung спросил 25.11.2022 21:59

    Ununes veel, et UUS aku on peal, käivitub iga ilmaga koheselt.

    ответил 25.11.2022 21:59

    .

  • raittu спросил 25.11.2022 20:28

    Paju ls on

    ответил 25.11.2022 21:56

    Tere, ~418000, sissesõit tehtud :)

  • 5 3