USKUMATU MAAPÕUE LEID!!!! Kaal 1.2kg

USKUMATU MAAPÕUE LEID!!!! Kaal 1.2kg

ID товара: 245970559 Состояние: Старый Срок доставки: 5 дней
Окончательная цена: 390.17 EUR
Продление окончания: 5 минут
Начало: Вс 18.01.2026 14:12:10
Окончание: Вс 25.01.2026 14:14:41
Просмотров: 7106
Последний претендент: skripatch
Läänemaa,haapsalu, Läänemaa, Eesti
1
Пользователь с 2016
151 успешные продажи
100% надежный продавец
Обычно отправляет за 2 дн.
Защита покупателя бесплатно на каждую покупку
  • Защищенные платежи
  • Проверенные продавцы
  • Быстрая поддержка клиентов
  • Выгодный транспорт
Состояние: Старый
Расположение: Läänemaa,haapsalu, Läänemaa, Eesti
Koл-во: 1
Срок доставки: 5 дней
Транспорт:
Omniva (S)
DPD Pickup автомат/торговые точки (XS)
Unisend (S)
По договорённости с продавцом: Abi
Оплата: депозитный платеж, оплата э-счетом Оsta.ee
Продавец: Linnu525100%положительный отзыв Посмотреть другой товар

Kunagi sai leitud Maapõuest selline kamakas ,materjal täpsemalt teadmata aga võib kahtlustuste järgi olla vana hõbe ,leitud tühermaalt kuskil 40-50cm sügavuselt kus tänapäeval ümbruses pole maju ega inimtegevust ei toimu,ei oska vanust dateerida kuid näha et tohutu kuumust saanud ja söetükk veel küljes võib olla vabalt muinasajast pärit sulamikamakaga,magnetit ei võta,metall ise kõva ,tina ei ole 100% kindlasti ja alumiinium ka olla ei saa kuna alumiinium oleks palju kerge.Lihvisin veidi siledama pinnapealt lihvkettaga et vähekenegi paremat aimu saada mis metalliga tegu loodan et sellega kellegi silmis kamakat ära ei rikkunud,lisan ka pildi.kõik küsimused ja teadmised/arvamused huviga oodatud!! 
panen igatahes 10 algsendilise hinnaga oksjonile ja huvilised saavad ise oma hinnangu ja järelduse teha.

Вопросы продавцу

Пользователи могут видеть только отвеченные вопросы.
NB! Если вы сообщите свои контактные данные, Osta.ee не сможет защитить вас от мошенников.

  • killer3 спросил 24.01.2026 14:18

    Palun öelge ausalt kas te elate linnast väljas ja viitsite minna analüüsi tegema?

    ответил 24.01.2026 20:38

    Jah elan linnast tükkmaad eemal,ei jõudnud nädala sees töö kõrvalt Luutarist läbi Käija,eks hind läheb nii kõrgele kui läheb ja tuleb leppida sellega mis on

  • r0b3rt спросил 24.01.2026 08:40

    Millise kõlaga antud leid on? Alumiinium on kumiseva kõlaga. Zn kontrolliks kasuta ioodi lihvitud pinnal, peab määrduma "mustaks".

    ответил 24.01.2026 11:17

    Tere! Helgem helisev/kilisevam kõla ,proovisin paberile kriipse servaga tõmmates jutid jäid järgi,tänan!

  • lents спросил 23.01.2026 21:44

    SOOVITAN TEHA PILT !!! ja otsingusse (ei ole vaja kuhugi minna. Magnetiga korjati metallitükid välja), googel annab vastuse , et selliseid kamakaid leidub Viljandi ja Haapsalu põldudelt palju. Parimat HINDA SOOVIDES !

    ответил 23.01.2026 22:55

    Tere’ tänud olen googeldanud ise ka igasugu variante aga pakub ikka ChatGPT jne et rahamaaak vms muud midagi Tarka

  • haha, pole viitsinud vaeva näha aga esimese asjana oksjoni kirjelduses hakkab oletatavast hõbedast rääkima. Käi tee metallitest ära, vastasel juhul on see pettus ja kindlasti soovitan ostjal mitte enne analüüsi asi välja maksta.

    ответил 23.01.2026 22:53

    Tere! Tänud humoorika kommentaari eest,Ei pea pakkuma 👍🏼

  • Metallimeeste Kaablipõletus ilmselgelt, olen selliseid kamakaid ennegi näinud :)

    ответил 23.01.2026 20:55

    Vaevalt see plastik on see ikka metall ,tänud!

  • Dog спросил 23.01.2026 15:33

    Mingi metallist kuju ära sulanud.

    ответил 23.01.2026 20:56

    Jah ei tea kas põlenud maja jääk või mingi sõjaaegne asi või muinas

  • Ando05 спросил 23.01.2026 15:28

    Enamus suurtemates metallikokuostu kohtades on elektroonilised spektromeetrid (Cronimetis olen kohanud), suudavad ära määratleda millega tegemist. Äkki kosmosest pärit ja väärtus miljoneid??

    ответил 23.01.2026 21:00

    Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda Kahjuks

  • Ando05 спросил 23.01.2026 15:18

    Kas teil juuksed on peas veel? Radioaktiivne ei ole?

    ответил 23.01.2026 21:01

    Ei kiilanen juba kuuupäevast millal kommenteerisite,tänud vananemise eest ! Lugupidamisega, Linnu525

  • kinglion спросил 23.01.2026 14:59

    Palju lombardist selle eest pakuti? On näidata kirjalik vatus?

    ответил 23.01.2026 21:02

    Ei ole käinud kuskil ,oli aasta või rohkem keldris ja jäi jälle lic pihku ja panin oksjonile ,ei ole tegelenud,pole aega.

  • alekstal спросил 23.01.2026 08:34

    Vana akku))))

    ответил 23.01.2026 21:03

    Olgu tänud?!?!

  • rivosaar спросил 23.01.2026 01:01

    Kui juba siin pakkumiseks läks, siis võiks arvata, et see on tsink või tsingisulam (zamak). Sulab 419c juures, pea 3x raskem kui alumiinium. Lisaks, et tühermaalt ja asustusest eemal võiks viidata elektrotehnika(kaablid jms.) põletamisele. Mootorite, generaatorite jms tehnika korpused on enamasti tsingisulamist. Kollakad varjundid võivad viidata vasele, samuti elektrotehnika... Sügavus 40-50cm? Mine tea... Lõkkeauk, hilisem põllumajanduslik tegevus vmt. Keegi juba pakkus põllutehnika põlemist, täiesti võimalik. Samas söetükid sees viitavad puidule ehk lõkke tegemisele.

    ответил 23.01.2026 21:05

    Tere! Aitäh ei välista pole seepeale tulnudki,et võib hoopis tšink olla,teooria tundub isegi usutav aga ei tea võib täitsa olla ei kujuta ette

  • Dorpat спросил 22.01.2026 18:33

    Tere! Kas sai juveelile näidatud, kui analüsaator olemas, siis saab koostise kiiresti teada

    ответил 23.01.2026 21:07

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • fengarm спросил 22.01.2026 17:33

    Tere. Kas lasite proovi teha ja saite teada, mis metalliga tegu? Kui tegemist on hõbedaga, võib see kamakas olla väärt kuni 3000 eurot. Kui muu metalliga, siis 5-10 eurot. Vahe on kolossaalne ja kui te ei vaevu materjali kindlaks tegema, on sellel oksjonil osalemine puhas loto ja igal juhul keegi kaotab. Kui tegemist on hõbedaga, oleks vägagi teie huvides see kindlaks teha ja ostjatele teada anda.

    ответил 23.01.2026 21:08

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • vipi1 спросил 22.01.2026 02:07

    Tere! Kuidas selle proovivõtmisega edeneb? Tööpäevad ja Haapsalus peaks neid kohti olema küll. Aitähh

    ответил 23.01.2026 21:08

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • Kas saate kullassepa juures ära käia ja lasta materjali kontrollida? Parimatega!

    ответил 23.01.2026 21:07

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • algis65 спросил 21.01.2026 14:40

    Если с Хаапсалу то думаю что это магний с самолёта Но никак не кошачье золото как тут написали Кошачье золото это пирит!

    ответил 23.01.2026 21:08

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • Kas see on muldmetall?

    ответил 23.01.2026 21:08

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • gaz20 спросил 20.01.2026 20:09

    Uskumatu et inimesed pakuvad sellise känkraks sulanud audi alumise õõtshoova eest selliseid summasi. Kui on huvi ma võin teile neid veel sulatada mingi 50 euri tükk :D

    ответил 23.01.2026 21:10

    Tere!?! Jah geenius keset põldu kindlasti sulatati Audi sumps,anna aga edasi samat radapidi,jõuad kaugele Parimat! Linnu525

  • Olemas on ka kõiksugu tsingi, alumiiniumi jne. sulamid ja nende karastused, millede sulamistemperatuurid on kõrgemad, mis on rasked ja kuhu isegi viil peale ei hakka- lihtsalt kastist välja mõtlemiseks!

    ответил 23.01.2026 21:14

    Tere! Tänan,väga hea mõte ja teooria ,ei vaidle vastu ega lükka ka ümber Krt seda teab… Lugupidamisega!

  • andu57 спросил 20.01.2026 12:37

    Selliseid känkraid tuleb väga tihti maapõuest välja, eriti piirkondadest kus kõvemad isamaasõja lahinguid peeti, detektoristid oskaksid ka täpsemalt hinnata millega tegu.

    ответил 23.01.2026 21:12

    Tere! Aitäh! Väga huvitav ja pean teoorias õigeks et sulam võib olla Isamaa aegsest ajast miks ka mitte aga mis ta on ei tea tänan!

  • RNEOÜ спросил 20.01.2026 10:15

    Metrosert teeb kindlaks materjali koostise, just lasin uurida üht imelikku leidu, tuli välja, et tükk kellapronksi

    ответил 23.01.2026 21:14

    Tere! Tänan soovituse eest ja väga huvitav aga kahjuks seda Haapsalus pole ja elan ka eemal

  • Terminator T-3000 jäänuk ?

    ответил 23.01.2026 21:15

    Ikka jap ,mina olen su jaoks see Terminaator pea seda meeles !

  • Hamm 1 спросил 19.01.2026 22:41

    Katseta seda tükki kuskilt nurgast aku happega või fosforhappega vaada kas reageerib. Tee pilt sellest kui ta reageerib happega. Siis saan anda ka õige vastuse mis materjaliga on tegemist.

    ответил 23.01.2026 21:16

    Proovisin ,ei reageerinud ,mitte midagi ei juhtunud selle pinnaga

  • Tonneks7 спросил 19.01.2026 21:54

    Seatina,kunagi kaeti jämedaid kaableid,kaabli-kate

    ответил 23.01.2026 21:29

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks Kas segatuna kaablitest või mitte aga ei usu

  • lents спросил 19.01.2026 21:43

    Õhtust ,tegin pildi järgi veidi uuringut kas ei või olla šlakk ? Parimat.

    ответил 23.01.2026 21:28

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minnaaga šlakk sisaldab palju rauda ja reageeriks magnetile,no kes käes hoidnud ütleb ka et ei tea pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda ,Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • Olari78 спросил 19.01.2026 21:20

    Oma kogemuste põhjal(Detektorism),pakun​ et hõbekamakas.Viikingi ajal sulatati hõbeehted ülesse ja pandi hauapanusena lahkunule kaasa.Olen leidnud sulatatud ehtehõbeda kogumeid,aga mitte kunagi nii suurt.

    ответил 23.01.2026 21:23

    Tere! Tänan,ise ka Siin detektoriga ja nõustun et võib olla selline juhuleid kuna ise ka paarikümne kuni saja grammiseid hõbeklompe enne põllult kohanud aga no see on tõesti täiesti tundmatu metall kuidagi… Parimat ja jõudu edu !

  • Milleks spekuleerida, jaluta homme kullasepa poolt läbi teeb testi ära kas on vääris või vanametall

    ответил 23.01.2026 21:18

    Tere! Väga vabandan saan füüreri käsust aru aga vabandan,ei ela linnas ja pole töönkõrvalt jõudnud tegeleda kuna olen metsas.

  • uborssik спросил 19.01.2026 20:34

    tere. tundub et ikkagi allumiinium. sellise suurusega tükk mu arust kaaluks just 1 kilo ringis. youtubes on palju videosid kui allumiinium valatakse sipelgapesasse ja tulemus on väga sarnane teie esemega. nt siin https://www.youtube.com/w​atch?v=N0nuaxQ7l3I arvatavasti mingi tehnika põles ja allumiiumosa ära sulanud ja maa sisse jooksnud. võib olla eksin, aga nii tundub vähemalt.

    ответил 23.01.2026 21:21

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et olen igast variante kaalunud alates alumiiniumist kuni tžingina ja arvan et on kaks varjanti lõpuks kas hõbe või tžink

  • Tere.Tehke kuskil kullasepa juures proov.siis on pilt selge.Asi oleks seda väärt🤔😁

    ответил 23.01.2026 21:18

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • Huvitav. Minu maja on ehitatud põlenud maja asemele. Detektoriga ümber maja otsinud, ja selliseid käkke mitmeid välja tulnud. Mitte nii suuri. Samuti ei paindu ega magnet ei võta. Kuidas teada saada mis metalliga tegu?

    ответил 23.01.2026 21:30

    Tere! Ilmselt jah kellelgi lasta proov teha aga pole aega tegeleda. Tänan huvitava loo eest!

  • anmarato спросил 19.01.2026 17:27

    Tere. Läänemaalt 90 minti autosôitu Tallinnasse Järvele Tavidi kulla-hôbeda ostu-mũũgi poodi. Seal tehakse pakutavale 1 minutiga materjali proov. Siis asi selge ja vähem ``JUTTU``!!!

    ответил 23.01.2026 21:32

    Tere! Jah mõtlete kõik väga lihtne aga kui asja ega viitsimist ja aega olnud ,elan maal ei satu linna poole . Tänud

  • Hiid спросил 19.01.2026 17:01

    Vahet pole, mis ta on, vaadates pakkumisi, tundub et saad jõukaks.

    ответил 23.01.2026 21:16

    Tere,tänan ja huumor on aus seda kyll kui mitte ise kahju ei saa ,sõltub millega tegemist :D :D :D

  • sannaman спросил 19.01.2026 15:24

    Vahel mõni tehnika/masin põleb siis tekib ka selliseid känkraid. Lahingu piirkondades tavaline leid. Võibolla mõni põllumajandus masin maha põlenud ja selle sulanud detailid... keegi juhuslikult viskas... variante lõpmatuseni...

    ответил 19.01.2026 15:45

    Tere! Jah täpselt ,kunagi ei tea variante on lõpmatuseni nõustun sellega võib olla sõjatehnika jäänuk,põlenud vana maja koht ja kokku sulanud esemed või ohverdus/matuse koht ,kindel ei saa millegi peale olla,aga minema pole teda visanud kuna kahtlus on alati olnud,et võib midagi paremat olla ja tundub imelik metall aga tänud kaasa mõtlemast olen teiega nõus

  • Kui korrosiooni vaadata siis tegemist on tina või pliiga. Kaasaegne.

    ответил 19.01.2026 13:29

    Tere! Tänan, usuksin kui metall oleks pehme ja painduv ja sai proovitud kaasipõletiga ühte kohta kõvasti kuumutada kuid absoluutselt ei hakanud sulama,tina/plii sulamis temp on 100/300•C

  • aksel73 спросил 19.01.2026 10:02

    Keegi on õnne tina valanud?

    ответил 19.01.2026 13:30

    Tere! Tänan,tina pehme ja sulaks juba ca 100•C juures järgi proovitud et ei sula.

  • ludvig1 спросил 19.01.2026 09:21

    puhas malm.

    ответил 19.01.2026 13:26

    Malm on rauasulam, mille põhikoostisosad on: • Raud (Fe) – põhiline komponent Malm sisaldab suures osas rauda, mis on ferromagnetiline, seega: magnet tõmbab malmi ligi aga antud kamakas ei reageeri absoluutselt magnetile.

  • termu спросил 18.01.2026 21:56

    Pandimajad kindlasti kohe suudavad tuvastada mis materjal see on.

    ответил 23.01.2026 21:26

    Tere! Tead ütlen ausalt ,et pole viitsinud vaeva näha kuna elan maal linnast kaugel ja pole aega saanud proove tegema minna,no kes käes hoidnud sama pakkunud et äkki meteoriit,kes teab ei oska midagi õelda e! Ei ole kahjuks töö kõrvalt jõudnud kuskil käija kuna elan tühermaal ja linnast eemal,pole midagi teha kahjuks

  • Väärtusetu kokku sulanud metalli tänu.

    ответил 19.01.2026 13:31

    Tere! Tänan arvamuse avaldamise eest ei oska vaielda. Parimat!

  • Reku05 спросил 18.01.2026 20:44

    Tere! Koolipoisil lihtne ülesanne kättesaadavate vahenditega keemia-füüsika teadmiste põhjal see kindlaks teha, millega tegemist. Pole vaja oletada.

    ответил 19.01.2026 13:32

    Tere! Paluks täpsemaid soovitusi/näpunäiteid?

  • Handokas спросил 18.01.2026 18:18

    Hõbe oksüdeerub vist ikka teistmoodi?

    ответил 23.01.2026 21:25

    Tere! No tule võta mul Näpust.kas hõbe oküdeerub nii või naa või üldse mitte ? ,jah üldjuhul tundub tumedaks aga kui on segametall ja hõbe sees mis siis teeb ? Lihtsalt ei oska öelda erinevate käte vahelt läbi käinud ja pakutud kõike äärmusest äärmuseni,nii arvad ka sina.

  • See on alumiinium.

    ответил 18.01.2026 17:35

    Tere! Tänan kaasa mõtlemast,olen ka seda varjanti mõelnud aga alumiiniumi jaoks liialt raske ja kõva metall.selline natukene peopesast suurem tykk alumiiniumi arvatavasti kaaluks paarsada grammi ehk kordi vähem.

  • mtaht5 спросил 18.01.2026 16:27

    Tere! Väga tähelepanu püüdev leid ,see ainult minu versioon ja arvamus aga tegemist võib olla ka vanade kokkusulatatud hõbeehete/müntidega küll aga ei tea mis eesmärgi tõttu nii tehtud võib olla aga pole välistatud.Kui võimalus soovitaksin minna kullassepa juurde ja hõbedaproov lasta teha.

    ответил 18.01.2026 16:32

    Tere! Jah väga huvitav versioon tänan huvi tundmast! Jah üritan selle nädala sees Haapsalust kedagi leida kellel proovide tegemiseks vajalikud asjas olemas,ehk kullapoes ka voimalikproov teha.

  • See ju hõe sulam, väärt leid

    ответил 18.01.2026 15:33

    Tänud info eest!

  • indrepi спросил 18.01.2026 15:18

    see nn kassikuld, mis tekkis vanasti kuivatite tellisahjude ülekütmisel, tellised sulasid ja tekkis selline ollus

    ответил 19.01.2026 13:34

    Tere! Tänan huvitav teooria ,kuid niinimetatud “Ollus” ei koosne liiva/kivipurust on ikkagi metall, seega…

  • 5 44