Kuidas saame aidata?

Olen ostja
Olen müüja
Muud
Tingimused
Enim küsitud küsimused

Klienditugi: [email protected]

NB! Klienditugi töötab ainult e-maili teel

Osta.ee

Sinu tagasiside ja küsimused on olulised. Võta ühendust klienditoega selle vormi kaudu.
  • Kui olete unustanud oma parooli, siis uuendage parooli siit.
  • Kui olete unustanud oma kasutajanime, siis palun logige sisse kasutades Smart-ID, Mobiil-ID või  ID-kaarti.
  • Kui eeltoodud valikud puuduvad või sisselogimine ei õnnestunud, siis palun võtke ühendust ja edastage oma isikukood ning täisnimi.
  • Lisainfo siit
Kas see vastas sinu küsimusele?
Aitäh tagasiside eest
  • Probleemi tuvastamiseks palun edastage meile eseme ID ja oma kasutajanimi
Sinu tagasiside ja küsimused on olulised. Võta ühendust klienditoega selle vormi kaudu.
  • Uutele ja ka vähem aktiivsetele müüjatele on Osta.ee-s võimaldatud makseviisiks vaid turvatud deposiidimakse. Samuti võib tasuda sularahas, kui see valik on lisatud.
  • Makseviiside lisainfo siin
Kas see vastas sinu küsimusele?
Sinu tagasiside ja küsimused on olulised. Võta ühendust klienditoega selle vormi kaudu.
  • Oksjonite pausimine ehk ajutine peatamine aktiveerub, kui tehnilise rikke tõttu on häiritud pakkumiste tegemine.
  • Täpsemat infot leiate siit
Kas see vastas sinu küsimusele?
Aitäh tagasiside eest
  • Enne transpordiviisi kinnitamist saab müüja muuta vaid SmartPOST Itella kapi suurust läbi Osta.ee töölaua - “Lisa transpordiviis” kaudu. Teiste transporditeenuste puhul enne transpordivaliku kinnitamist kapi suurust muuta ei ole võimalik.
  • Kinnitatud transpordi puhul:
    • SmartPOST Itella puhul ei saa kapi suurust muuta, palume pöörduda nende klienditeeninduse poole [email protected] või 60 11 000
    • DPD puhul saab kapi suurust muuta kohapeal automaadis suuremaks. Saatja peab koheselt tasuma lisatasu suurema kapi kasutamise eest.
    • Omniva puhul saab kapi suurust muuta kohapeal automaadis suuremaks. Ostja tasub kättesaamisel selle summa, mis suuruses kappi kasutati.
Kas see vastas sinu küsimusele?
Sinu tagasiside ja küsimused on olulised. Võta ühendust klienditoega selle vormi kaudu.
  • Probleemi tuvastamiseks palun edastage meile eseme ID ja oma kasutajanimi
Sinu tagasiside ja küsimused on olulised. Võta ühendust klienditoega selle vormi kaudu.