Kuidas saame aidata?
Enim küsitud küsimused
Klienditugi: [email protected]
NB! Klienditugi töötab ainult e-maili teel
Osta.ee
- Kui olete unustanud oma parooli, siis uuendage parooli siit.
- Kui olete unustanud oma kasutajanime, siis palun logige sisse kasutades Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaarti.
- Kui eeltoodud valikud puuduvad või sisselogimine ei õnnestunud, siis palun võtke ühendust ja edastage oma isikukood ning täisnimi.
- Lisainfo siit
Kas see vastas sinu küsimusele?
Aitäh tagasiside eest
- Uutele ja ka vähem aktiivsetele müüjatele on Osta.ee-s võimaldatud makseviisiks vaid turvatud deposiidimakse. Samuti võib tasuda sularahas, kui see valik on lisatud.
- Makseviiside lisainfo siin
Kas see vastas sinu küsimusele?
- Oksjonite pausimine ehk ajutine peatamine aktiveerub, kui tehnilise rikke tõttu on häiritud pakkumiste tegemine.
- Täpsemat infot leiate siit
Kas see vastas sinu küsimusele?
Aitäh tagasiside eest
- Enne transpordiviisi kinnitamist saab müüja muuta vaid SmartPOST Itella kapi suurust läbi Osta.ee töölaua - “Lisa transpordiviis” kaudu. Teiste transporditeenuste puhul enne transpordivaliku kinnitamist kapi suurust muuta ei ole võimalik.
- Kinnitatud transpordi puhul:
- SmartPOST Itella puhul ei saa kapi suurust muuta, palume pöörduda nende klienditeeninduse poole [email protected] või 60 11 000
- DPD puhul saab kapi suurust muuta kohapeal automaadis suuremaks. Saatja peab koheselt tasuma lisatasu suurema kapi kasutamise eest.
- Omniva puhul saab kapi suurust muuta kohapeal automaadis suuremaks. Ostja tasub kättesaamisel selle summa, mis suuruses kappi kasutati.
Kas see vastas sinu küsimusele?