How can we help you?


  • Kui olete unustanud oma parooli, siis uuendage parooli siit.
  • Kui olete unustanud oma kasutajanime, siis palun logige sisse kasutades Smart-ID, Mobiil-ID või  ID-kaarti.
  • Kui eeltoodud valikud puuduvad või sisselogimine ei õnnestunud, siis palun võtke ühendust ja edastage oma isikukood ning täisnimi.
  • Lisainfo siit
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Ees- ja/või perekonnanime muutmiseks palun edastage Osta.ee-le: vana nimi, uus nimi ja isikukood. Antud info palume täita all asuvates väljades.
  • Kasutajanime muutmise soovi on vaja põhjendada. Palun edastage oma kasutajanimi, isikukood, muutmise põhjendus ning uus soovitav kasutajanimi.
  • Lisainfo siin
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Mittekasutatud transpordi eest makstud raha tagastab DPD. Palun pöörduge DPD poole aadressil [email protected] ning teatage oma ostu ID number, kasutajanimi ja pakikood. Pakikood on nähtav transpordiinfo juures.
  • Lisainfo siin
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Avatud pretensiooni korral esitage palun kõik küsimused ja lisainfo pretensiooni alla. Pretensiooni menetlemise korraga saate tutvuda siit. Pretensiooni sisuline lahendamine käib vaid pretensiooni juures.
  • E-poe kauba ostul ei saa esitada Osta.ee süsteemisisest pretensiooni. E-poe kaupade puhul toimub probleemide lahendamine vastavalt seadusandlusele ja pretensioone käsitleb Tarbijavaidluste komisjon. Komisjonile saab avalduse esitada siin
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Palun põhjendage sulgemise või muutmise soovi. Teatage palun oksjoni ID, oma kasutajanimi ja võimalusel/vajadusel lisage tõestusmaterjal. (JPG, PDF, DOC)
  • Lisainfo siin
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
To upload multiple files click here or drag files here
.jpg .jpeg .png .pdf
Max 5MB (each) and max 5 files

  • Oksjonite pausimine ehk ajutine peatamine aktiveerub, kui tehnilise rikke tõttu on häiritud pakkumiste tegemine.
  • Täpsemat infot leiate siit
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Probleemi tuvastamiseks palun edastage meile eseme ID ja oma kasutajanimi
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Probleemi tuvastamiseks palun edastage meile eseme ID ja oma kasutajanimi
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Pakiautomaatide nimekirjad antakse Osta.ee-le transpordi teenusepakkujate poolt ning neid täiendatakse jooksvalt.
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Enne transpordiviisi kinnitamist saab müüja muuta vaid SmartPOST Itella kapi suurust läbi Osta.ee töölaua - “Lisa transpordiviis” kaudu. Teiste transporditeenuste puhul enne transpordivaliku kinnitamist kapi suurust muuta ei ole võimalik.
  • Kinnitatud transpordi puhul:
    • SmartPOST Itella puhul ei saa kapi suurust muuta
    • DPD puhul saab kapi suurust muuta kohapeal automaadis suuremaks. Saatja peab koheselt tasuma lisatasu suurema kapi kasutamise eest.
    • Omniva puhul saab kapi suurust muuta kohapeal automaadis suuremaks. Ostja tasub kättesaamisel selle summa, mis suuruses kappi kasutati.
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Deposiidimakset saate müüjale vabastada logides sisse oma Osta.ee kontole. Deposiidimaksed leiate “Vajab tähelepanu” > “Broneeringud” alt.
  • Kui sooritasite ostu ilma sisselogimiseta, siis loodi teile külaliskonto. Deposiidimakse vabastamiseks palun logige oma külaliskontole sisse, kus kasutajanimeks on e-maili aadress, millega ostu sooritasite. Ligipääsu parooli saate tellida siit
    Täpsemat infot külaliskonto kohta leiate siit
  • Kui saite paki kätte läbi OMNIVA, SmartPOST’i või DPD pakiautomaadi teenuse, vabaneb deposiidimakse müüjale automaatselt 72 tunni möödumisel alates paki kättesaamisest.
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Kui soovite muuta enda jäetud tagasisidet, palun edastage meile eseme ID, kasutajanimi ja põhjendus miks soovite tagasisidet muuta.
  • Teile jäetud tagasiside vaidlustamiseks esitage palun pretensioon.
  • Lisainfo siin
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Raha kandmiseks oma Osta.ee e-kontole palun sooritage sissemakse e-kontole. Täpsema juhendi leiate siit.
  • Kui teie kodupanga pangalinki ei ole valikus, palume teil sooritada tavapärane pangaülekanne. Maksele tuleb kindlasti lisada oma isiklik viitenumber, mille leiate “Minu raha” > “Sissemakse e-kontole” juurest. Raha laekub teie e-kontole 3 tööpäeva jooksul.
    Rekvisiidid makse sooritamiseks:
    Saaja - AllePal OÜ
    a/a - EE637700771001160799 (LHV)
    Viitenumber: TEIE VIITENUMBER SIIA REALE
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Osta.ee e-kontolt raha väljakandmiseks enda pangakontole tuleb sooritada “E-konto väljamakse”
    • Enne väljakande tellimist palun veenduge, et:
      a) pangakonto on teie nimel
      b) pangakonto number on kehtiv
      c) teie nimi Osta.ee-s ja pangas on sama
    • Lisainfot leiate siit
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Uutele ja ka vähem aktiivsetele müüjatele on Osta.ee-s võimaldatud makseviisiks vaid turvatud deposiidimakse. Samuti võib tasuda sularahas, kui see valik on lisatud.
  • Makseviiside lisainfo siin
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Osta.ee on ostu-müügi platvorm, mis vahendab erinevate müüjate esemeid ja müüke. Palun kontakteeruge esmalt müüjaga. Müüja kontaktid ja võimaluse müüjale otse kirjutada leiate edukate ostude nimekirjast vastava toote juurest. 
  • Töölaual saate vaadata, kas ese on juba teele pandud. Valige “Transport/maksmine”, et näha paki staatust. Eseme teelepanemise kohta edastab Osta.ee info ka e-maili teel.
  • Lisainfot leiate siit
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions
  • Kui soovite müüjale raha juurde kanda või ostjale raha tagasi kanda, saate seda teha E-konto ülekande kaudu “Minu Raha” > “E-konto ülekanne”. Vajalik on eseme ID number, raha saaja kasutajanimi, summa.
  • Lisainfo siit
Was this answer helpful?
Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions

Klienditugi: [email protected]

NB! Klienditugi töötab ainult e-maili teel

Osta.ee

Your feedback is important to us. Please contact us if you have more questions